سرباز ولایت بودن باعث عزت و بزرگی سردار دل‌ها شد

امام جمعه کوهبنان گفت: اطاعت از ولایت و رهبری، سرباز ولایت بودن باعث عزت و بزرگی سردار دل‌ها شد.

امام جمعه کوهبنان گفت: اطاعت از ولایت و رهبری، سرباز ولایت بودن باعث عزت و بزرگی سردار دل‌ها شد در حالی که سردار دل‌ها در کنار شجاعت، تدبیر و در کنار روحیه جهادی، روحیه استکبار ستیزی هم داشت.

همزمان با نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام مرتضی جعفریدر مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد.

حجت الاسلام مرتضی جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: اطاعت از ولایت و رهبری، احسان و نیکوکاری، جهاد در راه خدا، شجاعت، حلم و بردباری و قناعت از موجبات عزت و سربلندی انسان هستند.

او تاکید کرد: اطاعت از ولایت و رهبری، سرباز ولایت بودن باعث عزت و بزرگی سردار دل‌ها شد در حالی که سردار دل‌ها در کنار شجاعت تدبیر و در کنار روحیه جهادی روحیه استکبار ستیزی هم داشت.

امام جمعه کوهبنان افزود: روز نهم دی بعنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است ولایت مداری، داشتن روحیه جهادی، داشتن روحیه استکبار ستیزی، تشخیص به موقع حق از باطل از ویژگی‌های فرد بصیر است.

او ابراز داشت: اطاعت از ولایت، شنیدن حرف، ولی فقیه و عمل کردن به منویات معظم له و دفاع کردن از ولایت از ویژگی‌های منتظران در عصر غیبت است.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح نمود: ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و روز جهانی مقاومت است سردار دل‌ها سیدالشهدای جبهه مقاومت است.

او یادآور شد: سردار دل‌ها انقلابی بود، رعایت تقوای فردی و جمعی را مد نظر داشت، اهل خدمت به محرومان و کمک‌های مومنانه بود.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: در دی ماه سال ۹۹ ارتحال آیت الله مصباح یزدی را داشتیم کسی که در انقلاب موثر بود، عشق به ولایت، داشتن بصیرت، تواضع، ساده زیستی، ربانی بودن و اهل علم بودن از ویژگی‌های این عالم وارسته بود.

او ابراز داشت: درگذشت امام جمعه شهر نگار را داشتیم در حالی که این مرحوم حدود ۲۰ سال در سنگر امامت جمعه خدمت شایسته کرد، روحیه جهادی و بسیجی داشت، جانبار بود، اهل صفا و خدمت به مردم بود.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: ۱۴ دی ماه روز جهاد کشاورزی است که این روز را به کارکنان جهاد کشاورزی تبریک می‌گویم و از عزیزان جهاد و کشاورزان که در عرصه تولید گام بر می‌دارند تشکر می‌کنم.

برچسب ها: حماسه 9 دی ، روز بصیرت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار