نهم دی، طومار تمامی فتنه گران توسط مردم جمع شد

سردار شکارچی گفت: برداشته شدن نقاب از چهره عناصر نفوذی داخلی، یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌هایی بود که در فتنه ۸۸ به آن رسیدیم.

سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با ویژه‌برنامه رادیویی «عصر مقاومت» اظهار کرد: در طول ۴۴ سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، هر روز، روز مقاومت بوده، اما اگر بخواهیم که یک نماد برجسته در این تاریخ پرافتخار پیدا کنیم، یقیناً می‌توان به دی‌ماه اشاره کرد که در روز نهم به اوج می‌رسد و در ادامه با فرارسیدن سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در سیزدهم دی‌ماه شاهد مظهر پرشکوه دیگری از ایمان و بصیرت در آن هستیم.

وی افزود: در فتنه ۸۸ اگرچه مردم به‌سرعت حق و باطل را تشخیص دادند، اما تا دی‌ماه به فتنه گران فرصت دادند که به صراط مستقیم برگردند و سرانجام در نهم دی‌ماه، طومار هرکه را که در اردوگاه فتنه گران باقی مانده بود، جمع کردند.

وی تاکید کرد: هر مقام مسئول باید خود را فدایی ملت بداند درحالی‌که برخلاف هر دو مورد، فتنه گران خود به دنبال آن بودند تا با جنگ قدرت و دروغ‌گویی به مقام و مسئولیتی دست پیدا کند و به‌موازات این، همه ملت را هم فدایی منافع خود می‌شمردند.

سخنگوی ستاد کل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: دشمنان ایران تا پیش از انقلاب اسلامی دارای قدرت و هیمنه استکباری ویژه‌ای بودند، اما اکنون‌که به‌وسیله انقلاب اسلامی، ذلیل و نابود و ریشه‌کن شده‌اند، آخرین تیرهایشان را هر روز در چله کمان می‌گذارند. بر همین اساس است که با وجود شکست‌های متعدد، دست از توطئه‌چینی بر نمی‌دارند.

وی افزود: با این حال، همه می‌دانند که آن‌هایی که به نیروی هوایی و تکاوران خود می‌بالیدند، امروز پس از لغو عضویت جمهوری اسلامی از کمیسیون حقوق زنان به حدی خوشحالی می‌کنند که گویا جز این هیچ دستاوردی نداشته‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ‌کس غافل نیست که آمریکا خود بزرگ‌ترین ناقص حقوق بشر در جهان است، ادامه داد: برداشته شدن نقاب از چهره عناصر نفوذی داخلی، یکی از بزرگ‌ترین دستاورد‌هایی بود که چه در فتنه ۸۸ و چه در رویداد‌های منتج به شهادت حاج قاسم پیش آمد.

سردار شکارچی گفت: اطلاق عبارت خواص به برخی افراد فقط محدود به زمانی است که آن‌ها با ژست‌های روشنفکری، خود را پشت حقایق پنهان می‌کنند و در ایران ما به‌محض اینکه میدان آزمایش مطرح می‌شود و فتنه‌ای پیش می‌آید، این مردم هستند که حتی از خواص خود پیشی می‌گیرند.

وی، رسانه‌های معاند را قرارگاه‌های فرماندهی دشمن علیه آزادی و استقلال مردم ایران خواند و گفت: برای مقابله با این اراذل‌واوباش رسانه‌ای اولاً باید در مقابلشان ایستاد و ماهیت وجودی‌شان را تبیین کرد و سپس خوراک فکری، فرهنگی و مبنایی ویژه در برابر سم‌پاشی‌ها و تحریف‌هایشان تهیه و به اذهان عمومی رساند. با این حال، اگرچه در کشور، ما ارتش، سپاه و ظرفیت‌های دولتی و سازمانی داریم، اما این موضوع نیازمند یک عزم ملی است.

وی ابراز کرد: علاوه بر این، رویداد شهادت سردار دل‌ها در دی‌ماه هم چراغ همیشه فروزانی برای بصیرت مردم این مردم شد که تا ابد، هرکس را که بخواهد شعار سازش با آمریکا سر داده و چهره پلید استکبارگران را تطهیر کند، رسوا می‌کند.

سردار شکارچی گفت: در ایران اسلامی نه‌فقط دولت و جریان حاکمیت بلکه نیرو‌های مسلح هم مردم پایه هستند و این تجلی همان مردم‌سالاری دینی است که درباره آن خیلی سخن گفته شده است.

وی گفت: در این شرایط، اگر دفاع ملی با محوریت بسیج مردمی، محتوای ملی پیدا می‌کند، تلاش در عرصه سازندگی و اقتصاد هم باید مبنای ملی داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار