فرمانده کل ارتش:

پیروان ادیان توحیدی نقش برجسته‌ای در تاریخ ایران دارند

سرلشکر موسوی گفت:هموطنان آشوری و ارمنی که با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده‌اند، نقش برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار تعدادی از نمایندگان اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده معظم شهدای ادیان توحیدی با وی که در ستاد ارتش انجام شد، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت حضرت عیسی مسیح (ع) به همه هموطنان مسیحی کشورمان، گفت: در این ایام به طور مرسوم سال‌های گذشته ما برای ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان ادیان توحیدی برنامه‌های دیدار و سرکشی از این عزیزان را تدارک می‌دیدیم که طی دو سال گذشته به دلیل شیوع کرونا این برنامه‌ها به شکل مطلوب آن انجام نشد.

وی گفت: امسال نیز نمایندگان محترم اقلیت‌های مذهبی در مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده معظم شهدای ارامنه به ستاد ارتش تشریف آوردند تا به بهانه این دیدار به مقام شامخ همه شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی کشور ادای احترام کنیم.

وی افزود: هموطنان آشوری و ارمنی که همواره با تمام وجودشان پای دفاع از این کشور در مقابل دشمن ایستاده و بیش از ده‌ها شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کرده‌اند، نقش بسیار برجسته‌ای در تاریخ این آب و خاک مقدس دارند و ما هیچوقت این فداکاری‌ها و بزرگمردی آنان و خانواده‌های ایثارگرشان را از یاد نخواهیم برد.

فرمانده کل ارتش، حضور موثر پیروان ادیان توحیدی را در سازندگی و رشد و توسعه کشور پس از جنگ تحمیلی ارزشمند توصیف کرد و افزود: نقش شما عزیزان در عرصه‌های مختلف پیشرفت کشور قابل توجه و ارزشمند است.

در این دیدار، آقایان شارلی انویه تکیه، روبرت بگلریان، آرا شاوردیان، نمایندگان اقلیت‌های ارمنی و آشوری مجلس شورای اسلامی و نماینده خانواده‌های معظم شهدای ادیان توحیدی کشور، امیر دریادار محمد پورکلهر، معاون نیروی انسانی ارتش، امیر سرتیپ دوم محمدرضا فولادی، رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ارتش، امیر سرتیپ دوم مسلم یعقوبی، معاون حقوقی، قوانین و امور مجلس ارتش و دیگر مسئولان حضور داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۶ دی ۱۴۰۱
صد درصد شکی نیست در ان
آخرین اخبار