قیمت خودرو در بازار سلیقه ای شده است

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: قیمت‌ها در بازار خودرو سلیقه‌ای شده و مشتریان همچنان به دنبال تثبیت قیمت‌ها هستند .

اسد کرمی، نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: واردات محدود و قیمت گذاری در بورس کالا آن هم برای چند دستگاه خودرو چطور می‌تواند بر آشفتگی بازار خودرو تأثیر داشته باشد؟!

نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: قیمت‌ها در بازار خودرو سلیقه‌ای شده و مشتریان همچنان به دنبال تثبیت قیمت‌ها هستند در حالی که با توجه به کاهش عرضه خودرو به بازار انتظار کاهش و حتی تثبیت قیمت محصولات در بازار بی فایده است.

کرمی گفت: امسال وعده واردات خودرو هر روز به دلایل مختلف به تعویق افتاد و عده‌ای که به دنبال کسب سود از این جریان سازی بودند در بازار خودرو چنان تنش قیمتی به بهانه عدم واردات خودرو ایجاد کردند که خودرو‌های تولید داخل هم تحت تأثیر قرار داده و رشد عجیب قیمتی را در پیش گرفته و قیمت خودرو همچنان در حال افزایش است.


نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران گفت: بار‌ها تأکید شده که واردات چند دستگاه خودرو نمی‌تواند بر قیمت بازار خودرو در کشور تأثیرگذار باشد و این‌ها همه بهانه برای واردات محدود و انحصاری است.

کرمی با تأکید بر اینکه دولت با محدودسازی در واردات و انحصار در تعیین شرکت‌های وارداتی نمی‌تواند بازار را آرام کند، گفت: اگر دولت قصد بازگشت آرامش به قیمت‌ها را دارد در مرحله نخست باید تولید و عرضه خودرو را افزایش دهد و در مرحله بعد باید انحصار در واردات خودرو حذف و آزادسازی واقعی به واردات خودرو برگردانده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار