مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین مطرح کرد؛

حاج قاسم سلیمانی، یک عضو هر خانواده ایرانی

حجت الاسلام رضایی گفت: از دید مردم کشور، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، یک عضو  هر خانواده ایرانی بود و در شهادت ایشان همه اشک ریختند.  

سومین یادواره ۳۳۹ شهید  شهر بم و سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد جامع بم بر گزار شد.  

حجت الاسلام رضایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ضمن تسلیت حادثه بزرگ زلزله بم  در خصوص ابعاد شخصیتی حاج قاسم سلیمانی گفت: از دید مردم کشور،  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یک عضو  هر خانواده  ایرانی بود و در شهادت ایشان همه اشک ریختند.  

او افزود: شهادت حاج قاسم، یک‌غم بزرگ برای مردم ایران بود، هر چند حاج قاسم،  عاشق شهادت بود و به آرزویش رسید و به دست پلید‌ترین انسان های روی زمین شهید شد.

حجت الاسلام رضایی تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس از موفق‌ترین فرماندهان بود و زمینه عزت ایشان در جنگ فراهم شد .  او در مکتب امام‌خمینی (ره)  رشد پیدا کرده بود.

او بیان داشت: سردار سلیمانی پس از جنگ با فرماندهی سپاه قدس،  امنیت را در منطقه بر پا کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه حاج قاسم تابع ولایت فقیه بود، تصریح کرد:  خداوند به سردار سلیمانی عزت داد و اگر امروز پرچم یمن و مقاومت انصار الله بالا می باشد به خاطر رشادت‌های حاج قاسم سلیمانی است؛  زیرا او حلقه وصل جبهه مقاومت بود و  با حضور خود در منطقه، یمن و سوریه را نجات داد.  

او  بیان داشت: سردار حاج قاسم سلیمانی خودش را همیشه سرباز ولایت می‌دانست.

حجت الاسلام رضایی گفت: حاج قاسم، وقتی سلیمانی شد که خداوند به او عزت داد.  

او تصریح کرد: سردار سلیمانی  همیشه کار  را برای رضای خدا انجام می‌داد و مرید اهل بیت (ع)  بود و به پدر و مادر خود خدمت می‌کرد. و همین‌ها به حاج قاسم عزت داد.

یادواره شهدای بم

حجت الاسلام دانشی، امام‌جمعه بم نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای ۸ سال دفاع مقدس، شهدای امنیت، شهدای حوادث اخیر و شهدای شهر دارالصابرین بم  و همه شهدا به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی، گفت:  همه ما باید در مکتب حاج قاسم سلیمانی شاگردی کنیم.

 او افزود: برگزاری یادواره شهدا،  یک توفیق بزرگ برای همه ما است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار