به عشق حاج قاسم؛

رکاب‌زنی از زرند تا گلزار شهدای کرمان

کاروان ۲۱ نفره دوچرخه‌سواران شهرستان زرند تا گلزار شهدای کرمان رکاب‌ می‌زنند تا در سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها شرکت کنند.

کاروان دوچرخه سواری زراوند شهرستان زرند به عشق سردار دل‌ها صبح امروز یکشنبه پس از حضور در گلزار شهدا، این شهر را به مقصد مزار مطهر سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان ترک کردند.

در مراسم بدرقه این کاروان، سرهنگ امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زرند، سرهنگ ترابی فرمانده انتطامی شهرستان زرند، جمعی از مسئولین اجرایی و ورزشی حضور داشتند.

شرکت کنندگان با حضور در جوار قبور مطهر شهدای گرانقدر زرند و نثار شاخه گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای این شهدا تجدید پیمان کردند.

سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند در این مراسم گفت: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، کاروان دوچرخه سواری زراوند مسافت حدود ۱۰۰ کیلومتری گلزار شهدای زرند تا مزار مطهر سردار دل‌ها را رکاب می‌زنند.

رکاب‌زنی از زرند تا گلزار شهدای کرمان

محمد رضا حسن زاده مدیر کاروان دوچرخه سواری زراوند نیز گفت: این کاروان ۲۱ نفره که یکی از اعضای آن از استان یزد است مسیر زرند تا کرمان را حدود ۴ ساعت با عبور از دوراهی ریحان شهر، دوراهی خانوک، چترود، هوتک، سر آسیاب و سپس به مزار سردار دل‌ها در گلزار شهدای کرمان می‌رسند.

علی ابراهیم نژاد یکی از دوچرخه سواران هم گفت: به عشق سردار دل ها، مسیر زرند تا کرمان را رکاب می‌زنم و افتخار می‌کنم خود را در مراسم سومین سالگرد سرباز ولایت برسانم و با این حضور خود به دشمنان ثابت کنم تا زنده ام با ولایت هستم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار