معاون سپاه:

شهید سلیمانی تابع ولایت فقیه بود

معاون عملیات سپاه پاسداران با اشاره به اینکه شهید سلیمانی تابع ولایت فقیه بود گفت: در جای جای وصیت‌نامه شهید سلیمانی، اطاعت از ولی امر مسلمین جهان به همگان توصیه شده است.

سردار عباس نیلفروشان یکشنبه در مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در گلزار شهدای گمنام ورامین برگزار شد اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی فردی متوکل محض به خداوند متعال بود و این توکل تا جایی است که اتصال وی با قدرت لایزال الهی را می‌شد در او به خوبی مشاهده کرد، این توکل به شهید سلیمانی چنان اقتداری بخشیده بود که در هرجبهه‌ای که قدم می‌گذاشت، روحیه سربازان سپاه اسلام ارتقا پیدا می‌کرد و پیروزی به دست می‌آمد.

وی افزود: تمام رفتار و گفتار شهید سلیمانی، جهاد در راه خدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و هر عمل دیگر وی فقط برای رضایت خداوند متعال صورت می‌گرفت و از این رو، همه اقشار جامعه به او دل بسته بودند.

نیلفروشان تصریح کرد:به گفته شهید سلیمانی، ایران اسلامی حرم است و باید حرمت این حرم به دست تک تک افراد جامعه اسلامی حفظ شود چرا که استکبار جهانی و نظام سلطه با همه امکانات و توانایی و ظرفیت‌های موجود تلاش دارد تا به این نظام الهی صدمه وارد کند.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در جریان اغتشاشات اخیر دشمن تلاش کرد تا با ایجاد بحران در کانون‌های مختلف و اتصال این کانون‌های بحران به یکدیگر، مردم را وارد صحنه فروپاشی نظام کند که البته با بصیرت و شناخت مردم این توطئه خنثی شد.

این مقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: برای اجرای طرح‌ها و نقشه‌های شوم، دشمنان اسلام ماموران نظام را ترور کردند، اموال عمومی و خصوصی را به آتش کشیده و تلاش کردند تا نوجوانان، جوانان و فرزندان را با کمک رسانه‌ها و فضای مجازی و با استفاده از تکنیک‌های جنگ شناختی و ادراکی به خیابان‌ها بکشانند.

وی گفت: برای اجرا شدن این دسیسه، قرارگاه اصلی در آمریکا و برخی از کشور‌های منطقه تشکیل شد و با دستورالعمل‌های متعدد و استفاده از عوامل نفوذی و برخی از جوانان فریب خورده، و این از دسیسه‌های خود آمریکا بود.

وی افزود: روش‌هایی که دشمنان اجرا کردند، تشکیل قرارگاه‌هایی در آمریکا و در بعضی از کشور‌ها بود، دستور العمل‌ها پشت سر هم در اتاق فکر‌ها ابلاغ می‌شد تا برخی از عوامل نفوذی و جوانان فریب خورده، این توطئه را اجرایی کنند.

معاون عملیات سپاه تأکید کرد: دشمنان ایران اسلامی بدانند اینجا سرزمین شهیدان است و همانند کشور‌های کوچکی نیست که با عملیات رسانه‌ای و مخملی سرنگون شود.

نیلفروشان خاطرنشان کرد: ملت ایران با استعانت از خون شهیدان، محکم در سنگر‌های انقلاب ایستاده است و تا محو رژیم صهیونیستی و کودک کش از پای نخواهد نشست.

معاون عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز نشانه‌های فروپاشی رژیم صهیونیستی در تشکیل دولت پوشالی با وصله و پینه این رژیم غاصب پیداست و صدای انقلاب مردم ایران در کوچه‌های تل آویو شنیده می‌شود.

برچسب ها: دفاعی امنیتی ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار