فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیر‌های مسلح:

پایداری در برابربیگانگان، بزرگداشت شهدا است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیر‌های مسلح گفت: بزرگداشت شهدا این است که در برابر بیگانگان سرخم نکنیم، موضوعی که دشمن روی آن هدف گذاری کرده است.

سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیر‌های مسلح دیشب در مراسم یادبود سردار شهید سلیمانی و شهدای امنیت در مشهد با گرامیداشت یاد و خاطر سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی گفت: اگر می‌خواهیم یاد و خاطر شهدا را گرامی بداریم نباید جلوی دشمنان سرخم کنیم.

  او افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی جزئی از منظومه امام خمینی (ره) بود و امام خمینی نیز حسینی بود، این حسینی‌ها هستند که می‌توانند فتنه شکنی کنند، شهیدان حسینی در بزنگاه‌ها نجات بخش ملت هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیر‌های مسلح ادامه داد: نیرو‌های بسیجی و امنیت به دنبال این هستند که از جنس شهدا باشند لذا نگاه بصیرت افزا و خط شکن در جامعه دارند. گول فضای مجازی و تبلیغات مسموم ماهواره‌ای را نمی‌خوردند و حضور تشریفاتی و تبلیغاتی ندارند.

 سردار سیدمحمد باقرزاده بیان کرد: این جماعت پیرو مسیر شهدا اجازه نمی‌دهند جامعه در شرایط هیجانی بازیچه دست دشمنان شود و پناهگاه مردم هستند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیر‌های مسلح با اشاره به اینکه حجاب قانون کشور است و باید رعایت شود افزود: دشمنان به دنبال تضعیف فکر و بصیرت و تزلزل شعور عمومی والقای شبهه در احکام دین و قوانین مدنی هستند.

سردار باقرزاده گفت: از چشم اندازی رهبران جامعه از دیگر اقدامات تقابلی دشمن است، در مقابل حربه‌های دشمن باید هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: اندیشه کردن در زندگی شهدا باید در دستور کار نظام آموزشی قرار گیرد، ما خود را از این دریای غنی و معارف الهی که می‌تواند در بزنگاه‌ها برای کشور گرهگشا باشد، محروم کرده‌ایم.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار