سردار کمالی:

یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی آموزش دیدند

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیرو‌های مسلح اعلام کرد که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیرو‌های مسلح مهارت‌های فنی را کسب کرده‌اند.

سردار موسی کمالی در حاشیه حضور در ستاد فرماندهی انتظامی استان مازندران و بازدید از اقدامات و فعالیت‌های طرح مهارت آموزی سربازان وظیفه با بیان اینکه مهارت آموزی سربازان وظیفه در نیرو‌های مسلح تا پایین‌ترین سطح گسترش یافته است، گفت: در این خصوص با ۲۶ سازمان تفاهم نامه همکاری امضا شده و صداوسیما به عنوان دستگاه متولی فرهنگ در ترویج این طرح ملی با نیرو‌های مسلح همکاری می‌کند.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه این طرح در شورای اشتغال تصویب و از سوی رئیس جمهوری به کلیه نیرو‌های مسلح و دستگاه‌های دولتی ابلاغ شد، افزود: برای همه سازمان‌ها تکلیف تعیین شد و تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در این طرح تحت آموزش و مهارت فنی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۷۵۰ هزار گواهینامه مهارت برای فراگیران در این طرح صادر شده و آنان وارد بازار کار شده‌اند.

کمالی با اشاره به اینکه برای اینکه بتوانیم شعار"هر سرباز یک مهارت" را تحقق ببخشیم، هیچ سربازی بدون کسب مهارت از نیرو‌های مسلح ترخیص نخواهد شد به خانواده‌ها برای ترغیب و تشویق فرزندانشان در راستای شرکت در این طرح ملی تاکید کرد.

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیرو‌های مسلح از تحت پوشش قرار دادن سربازان به مدت سه سال با رصد، حمایت، هدایت و تسهیل گری با پرداخت وام‌های خود اشتغالی خبر داد و افزود: تاکنون بیش از ۶۰ هزار فراگیر برای اخذ وام اشتغالزایی ثبت نام کرده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۶ ۱۳ دی ۱۴۰۱
آقای کمالی تا اونجای که من اطلاع دارم آموزشهای مهارتی متولی خاصی داره بنام سازمان آموزش فنی وحرفه ای ،و شما با همکاری صدا وسیما نسبت به آموزش وصدور کارت مهارت و مهمتر اشتغال بکارشان اقدام کردید.شما باید وزیر کار میشدید عملکردتان خیلی بهتر از دولت هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۵ ۱۳ دی ۱۴۰۱
وقتی دو نفر باهم از پس یک نفر بر نمیان وباسلاح سردیه مجرم کشته میشن یعنی هیچ آمورش رزمی و دفاعی به درد بخوری ندیدند وگرنه با دست خالی هم باید بتونن مجرم را خلع سلاح کنندیا بدون کشته شدن مجرم از اسلحه خودشون استفاده کنند!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۹ ۱۳ دی ۱۴۰۱
این کارا فقط برای تهیه فیلم و عکس و گزارش به بالادست هستش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۳ ۱۳ دی ۱۴۰۱
نمیدونم چه فکری میکنن میرن سربازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۲ دی ۱۴۰۱
این طرح فقط به درد سربازان ارتش و سپاه میخوره.من سرباز نیرو انتظامی بودم اصلا وقت استراحت نداشتیم چه برسه بریم تو کلاس مهارت اموزی شرکت کنیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۲ دی ۱۴۰۱
دوماهه ترخیص شدم کارت پایان خدمتم هنوز نیومده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۲ دی ۱۴۰۱
مرحبا!کار خوب خوبه!کاش طرح سربازی حرفه ای هم اوکی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۲ دی ۱۴۰۱
من خودم سه تا مدرک گرفتم در خدمت با عنوان مهارت آموزی
ولی همه کلاس و مدارکش الکی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۹ ۱۲ دی ۱۴۰۱
همه اش الکیه. اصلا کلاس ها تشکیل نمیشه و امتحان درستی برگزار نمیشه و چیزی آموزش داده نمیشه. فقط می خوان یه آماری از روی کاغذ به عنوان دستاورد اعلام کنن.
آخرین اخبار