دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی:

سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت‌های توسعه‌ای است

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: سیستان و بلوچستان سرشار از ظرفیت‌های توسعه‌ای در بخش‌ کشاورزی، معدن و مرز هست که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها نیازمند دانش بنیان کردن آنهاست.

 علی کیهانیان در نشست با رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان وبلوچستان گفت: این استان ظرفیت‌های بیشماری در تمام زمینه‌ها دارد که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها توسعه و پیشرفت اقتصادی این نقطه از ایران اسلامی را بدنبال دارد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان در زمینه کشاورزی، معدن، مرزهای آبی و خاکی، تجارت، ترانزیت و صادرات ظرفیت‌های زیادی دارد که فعال کردن این ظرفیت‌ها برای توسعه همه جانبه این نقطه از ایران اسلامی ضروری است.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: برای ایجاد اشتغال و توسعه در استان پهناور سیستان و بلوچستان باید به سمت بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه و ایجاد اشتغال خرد رفت.

وی تصریح کرد: اعتقاد داریم که حل مشکلات سیستان و بلوچستان نیازمند تعامل بین مدیران و مسوولان با مردم صبور این استان میسر خواهد شد و هرگاه مردم پای کار آمدند بسیاری از مشکلات و موانع بزرگ برطرف شده است.

کیهانیان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت جمعیت حامیان انقلاب اسلامی محمدامیر میر را به عنوان دبیر این جمعیت در سیستان و بلوچستان معرفی و اهداف سفر به استان را سازماندهی و نظارت میدانی، اتحاد بین تشکل‌های همسو و بررسی نقاط قوت و ضعف منطقه عنوان کرد.
وی تصریح کرد: جمعیت حامیان انقلاب اسلامی در۲۲ شهرستان تابعه دبیران خود را معرفی و فرآیند قانونی را طی کرده و مقرر شد که تا یک ماه آینده نسبت به انتصاب دبیران چهار شهرستان باقی‌مانده سیستان و بلوچستان نیز اقدام شود.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی همچنین در جمع اعضای شورای راهبردی و جمعی از علاقمندان، اساتید دانشگاه و سران برخی از طوایف سیستان و بلوچستان گفت: امیدواریم مدیریت استان با تشکیل جامعه مدنی که مشارکت همه اقشار، ادیان را در اجماع عمومی با مدیران و مسوولان را در برداشته باشد امکانپذیر شود.
وی بیان کرد: وجود وسعت سرزمینی، منابع معدنی و زیر زمینی، مرز مشترک با کشورهای افغانستان و پاکستان و وجود سواحل ارزشمند مکُران، جوانان غیور و توانمند از نقاط قوت سیستان و بلوچستان است که باید در جهت توسعه این استان از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

کیهانیان تاکید کرد: سیستان و بلوچستان در زمینه کشاورزی ظرفیت‌های بیشماری دارد به طوریکه در این استان محصولاتی تولید می‌شود که منحصر منطقه است که با دانش بنیان کردن کشاورزی می‌توان به نتایج بسیار خوبی در زمینه خودکفایی و حتی صادرات به کشورهای همسایه دست یافت.

وی اظهارداشت: اعتماد به مردم و سرمایه گذاران و تعامل مسوولان و مدیران سیستان و بلوچستان با آنان می‌تواند زمینه شکوفایی این استان پهناور را رقم بزند.

دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی گفت: این جمعیت در۳۱ استان و حدود ۴۰۰ شهرستان دارای دبیر بوده و با هدف جذب، سازماندهی و کادرسازی فعالیت می‌کند تا ماموریت خود را در حوزه‌های احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ پاسخگویی مسوولان و نهادینه کردن مطالبات مردم پیش ببرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار