قیس الخزعلی:

زمان افشای جزئیات عملیات ترور فرماندهان پیروزی فرارسیده است

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد زمان آن فرا رسیده است که عاملان جنایت شهادت فرماندهان پیروزی معرفی و جزئیات این ترور، فاش شود.

 شیخ قیس الخزعلی در تجمع عظیم مردمی که در محل جنایت هدف قرار دادن فرماندهان پیروزی برگزار شد، گفت: خون شهدا، چراغی باقی خواهد ماند که در مسیر آن حرکت خواهیم کرد. با شهدا پیمان می‌بندیم که به راه آنان ادامه دهیم و با فرزندان شهدا عهد می‌بندیم که همانطور که انتظار دارند این کشور را بسازیم و با فساد مبارزه و رفاه را برای همه ملت محقق کنیم.

به گزارش پایگاه خبری الغدیر، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق افزود: ماجرای ترور دو شهید ابومهدی المهندس و سردار قاسم سلیمانی تاریخی است و گذرا نخواهد بود و آثار آن ادامه خواهد داشت. شهید سلیمانی عراق را دوست داشت و از آن دفاع کرد و به خاطر آن با خطر روبرو شد و با وجود مقام و درجه‌ای که داشت در برابر رزمندگان متواضع بود.

وی اعلام کرد: شهید سلیمانی در روز سقوط موصل، همه چیز را کنار گذاشت و در چند ساعت خودش را به فرودگاه بغداد رساند و در میدان‌های نبرد برای آزادسازی تکریت و فلوجه حضور داشت و امکانات ایران را هم برای کمک به کار گرفت. دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا با این عملیات ترور می‌خواست لابی صهیونیستی را که اقتصاد و رسانه‌ها را در اختیار دارد، راضی کند تا بقای خودش را در قدرت تضمین کند. ترامپ باید برای جنایت ترور فرماندهان پیروزی، تاوان بدهد. زمان کشف سرنخ‌های جنایت ترور فرماندهان شهید، فرا رسیده است.

شیخ الخزعلی با قدردانی از حضور گسترده مردم برای گرامیداشت سومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی تاکید کرد عراق از موصل تا بصره در مناطق مختلف، مراسم عزاداری به این مناسبت برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار