آغاز پویش دلگرمی احسان در استان مرکزی

در قالب پویش اهدای ۱۳۰ وسیله گرمایشی به مردم مناطق محروم استان مرکزی کلید خورد.

پویش دلگرمی احسان به منظور کمک به مردم محروم در فصل زمستان در استان مرکزی آغاز شد؛ در این پویش قرار است ۱۳۰ وسیله گرمایشی به مردم مناطق محروم استان مرکزی اهدا شود.

تهامی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان مرکزی گفت: در این پویش ۱۳۰دستگاه بخاری به ارزش هر دستگاه ۱۸میلیون ریال تهیه و در اختیار خانواده‌های شناسایی شده نیازمند قرار داده می‌شود.

تهامی افزود: اعتبار کلی طرح بالغ بر ۳ میلیارد ریال است و مخاطب این پویش خانواده‌های مناطق محروم استان هستند که با مشارکت گروه‌های جهادی کاملا رایگان انجام می‌شود.

او با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) برابر رسالت تعیین شده به طور مستمر شرایط و وضعیت معیشی مردم را بررسی می‌کند، ادامه داد: به گروه‌های جهادی تاکید جدی شده حین توزیع وسایل گرمایشی، شان و منزلت افراد مورد نظر حفظ شود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان مرکزی در خصوص شیوه شناسایی خانواده‌های نیازمند در این طرح، گفت: این افراد توسط گروه‌های جهادی و نهاد‌های حمایتی استان شناسایی شده و در اختیار ستاد قرار گرفته است.

او تصریح کرد: مردم، ولی نعمت ما هستند و هرآنچه در توان داشته باشیم در راستای ارائه خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

تهامی گفت: باید در زیر سایه پرمهر نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگونه ناکامی و تلخ کامی از قشر‌های محروم برطرف و فاصله بین قشر‌های مختلف جامعه بسیار کم شود که در این راستا ستاد اجرایی با تمام توان پای کار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.