دستگیری اعضای ۶ باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان

فرمانده انتظامی لرستان گفت: در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان سلاح و مهمات، ماموران پلیس امنیت عمومی استان از ابتدای آذرماه سال جاری تاکنون با اشراف اطلاعاتی ۶ باند قاچاق سلاح و مهمات غیرمجاز را شناسایی و دستگیر کردند.

سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان  اعلام کرد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و هماهنگی قضائی طی عملیات‌های ضربتی ۶ باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و دستگیر و در بازرسی از آنان ۶۳ قبضه اسلحه شامل، ۴۳ قبضه کلت کمری، ۲۰ قبضه سلاح شکاری به همراه ۸۰۰ عدد فشنگ غیر مجاز کشف شد.

الهی با بیان اینکه در این راستا ۷ نفر شامل ۶ مرد و یک زن دستگیر شده است گفت: در این رابطه ۶ دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

او بیان کرد: پلیس با اشراف اطلاعاتی و با قاطعیت با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای با کشف۳۱ فقره کلاهبرداری در لرستان

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و کشف ۳۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در خرم آباد خبر داد.

سردار الهی اظهار کرد: در پی مراجعه سه شهروند به پلیس فتا استان و اعلام اینکه یک نفر با ترفند‌های سودجویانه از طریق اپیلیکشن دیوار اقدام به تماس جهت خرید طلا و جواهرات و گوشی تلفن آیفون از آنان نموده، و پس از قرار ملاقات و دریافت کالا از مالباختگان، با ترفند ارائه رسید جعلی توسط نرم افزار‌های مربوطه مبنی بر اینکه به حساب آنان پول واریز نموده از آنان کلاهبرداری که موضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی فردکلاهبردار که دارای سوابق متعدد کیفری و ۶ سال زندان می‌باشد را در خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدای گوشی و سیمکارت جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری در لرستان و سایر استان‌های کشور اعتراف و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از وی کشف شده است.

سردارالهی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد حین انجام خرید و فروش از طریق فضای مجازی نهایت دقت لازم را بکار ببرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار