پیش نویس تفاهم نامه همکاری کمیته‌های المپیک ایران و سنگاپور نوشته شد

پیش نویس تفاهم نامه همکاری کمیته‌های ملی المپیک کشور‌های ایران و سنگاپور امروز در نشست مجازی دبیران کل دو کشور آماده شد.

پیش نویس تفاهم نامه همکاری کمیته‌های ملی المپیک کشور‌های ایران و سنگاپور امروز در نشست مجازی دبیران کل دو کشور آماده شد.در این نشست مجازی که با حضور دکتر سید مناف هاشمی دبیرکل المپیک و سید فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته المپیک  از ایران و آقای کریس چان دبیرکل کمیته ملی المپیک سنگاپور که ریاست فدراسیون جهانی ورزشهای الکترونیک را نیز عهده دار می باشد و مدیر روابط بین الملل المپیک این کشور برگزار شد که در این نشست دو طرف درخصوص  مفاد پیش نویس تفاهم نامه همکاری، پیشنهادات خود را ارائه نمودند . 
در این نشست دبیران کل کمیته های ملی المپیک دو کشور ایران و سنگاپور در خصوص استفاده از مربیان ، برگزاری اردوها و مسابقات دوستانه مشترک در رشته هایی که کشورهای امضا کننده تفاهم نامه از توانایی بیشتری برخوردارند در دستورکار قرار گرفت . 
در پایان نشست مقرر شد پس از تایید نهایی پیش نویس ، طرفین همزمان با مجمع عمومی آتی شورای المپیک  آسیا که احتمالا به میزبانی کشور سنگاپور خواهد بود ، تفاهم نامه نهایی را  امضا کنند ، در غیر اینصورت در یکی از کشورهای ایران یا سنگاپور این تفاهمنامه به امضا  خواهد رسید. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار