اعلام اخطار به ۱۹۹ اداره و قطع شدن گاز ۱۳ سازمان‌و نهاد عمومی/مصرف ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از اعلام اخطار به ۱۹۹ اداره و قطع شدن گاز ۱۳ سازمان‌و نهاد عمومی استان، از آغاز طرح پایش دما تاکنون خبرداد.

حسینی سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : در جریان پایش‌های صورت گرفته از سازمان‌ها و ادارات دولتی و اماکنی همچون دانشگاه‌ها، مدارس، مساجد، حسینیه‌ها و اماکن ورزشی بازرسی به عمل آمده که طی آن ۱۹۹ مورد اخطار به سازمان‌ها و نهاد‌های عمومی و دولتی داده شده است.

وی افزود: در این مدت گاز ۱۳ اداره و نهادی که به اخطار‌ها توجه نکردند به مدت ۴ روز قطع شده است.

ناصر حسینی گفت: از آغاز شروع طرح تاکنون توسط ۲۶ گروه از کارکنان شرکت گاز ۳۳۷۹ مورد بازرسی و پایش دما، انجام گرفته است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه ادارات و نهاد‌های دولتی ملزم به رعایت دمای ۱۸ درجه سانتیگراد در محل کار هستند، گفت: ادارات دولتی ملزم هستند که سیستم‌های گرمایشی را یک ساعت قبل از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از اتمام کار خاموش کنند.

حسینی گفت: رعایت نکات ساده‌ای همچون پوشاندن درز‌های در و پنجره‌ها، پوشیدن لباس گرم در خانه، بستن کانال کولر و ... می‌تواند ۱۰ تا ۱۵ درصد مصرف گاز منازل را کاهش دهد.

 ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه مصرف شد

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه از مصرف ۱۴ میلیون مترمکعب گاز در کرمانشاه طی شبانه روز گذشته خبر داد.

ناصر حسینی اظهار کرد: حجم گاز مصرفی روز گذشته در استان کرمانشاه به ۱۴ میلیون مترمکعب در بخش خانگی و صنعتی رسید.

وی افزود: مشکلی برای تأمین گاز مصرفی بخش خانگی در استان کرمانشاه وجود ندارد، اما محدودیت‌هایی برای صنایع استان و مشترکان پرمصرف در نظر گرفته شده است.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه تصریح کرد: عمده مشترکان گاز در استان کرمانشاه مصرف کنندگان خانگی هستند که باید نسبت به رعایت الگوی مصرف توجه ویژه داشته باشند تا تمام نقاط استان از نعمت گاز برخوردار باشند.

حسینی بیان کرد: مراکز اداری و تجاری ملزم هستند دمای محیط کار را کنترل کنند که دمای استاندارد بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.