سامانه تلفنی ۱۱۱ راه ارتباطی مردم یزد با رئیس‌جمهور

مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد گفت: سامانه تلفنی ۱۱۱ از فردا چهار شنبه درخواست‌ها، ایده‌ها، پیشنهادات و مسائل و مشکلات شهروندان یزدی را ثبت می‌کند.

محمد زارع مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور به استان یزد درباره چگونگی انتقال مطالبات مردم به رئیس جمهور گفت: اجتماع عمومی مردم با سخنرانی آیت الله رئیسی روز پنجشنبه در میدان امیرچقماق برگزار می‌شود و خودرو‌هایی در نظر گرفته شده که مردم می‌توانند نامه‌های خود را از ساعت ۷:۳۰ تا پایان مراسم تحویل دهند.

او افزود: تماس با سامانه ۱۱۱ سامد هم از روز چهارشنبه ۷:۳۰ صبح تا پایان سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده که آماده دریافت مطالبات و موارد درخواستی شهروندان است.

رئیس جمهور در آذرماه سال گذشته به استان یزد سفر کرد که حاصل این سفر هم ۱۵۰ مصوبه در حوزه‌های مختلف برای ۲۶ وزارتخانه، نهاد‌ها و بانک‌ها بود.

او اعتبار مصوبه‌های این سفر را هفت هزار و ۶۷۲ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون بالغ بر ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان از تعهدات این سفر محقق شده که هزار و ۴۲۸ میلیارد تومان از سازمان برنامه و بودجه و هزار و ۴۳۰ میلیارد تومان هم از سهم سایر نهاد‌ها و وزارتخانه‌ها تخصیص یافته است.

زارع با اشاره به ابلاغ این مبلغ پیش از پایان سال مالی ۱۴۰۰ تصریح کرد: همه طرح‌ها نیز آغاز بکار شده و اعتبار اختصاص یافته هم هزینه شده است که این‌ها مرهون مدیریت و سفر‌های شهرستانی و بازدید از طرح‌ها توسط استاندار و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی به شمار می‌آید.

او با اشاره به تاثیرگذاری این طرح‌ها در زیرساخت‌های استان ادامه داد: حوزه بهداشت و درمان ۵۷۰ میلیارد تومان اعتبار داشت که تکمیل و تجهیز هشت بیمارستان استان در دستور کار قرار دارد.

مسئول پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور افزود: ساخت بیمارستان خاتم با چهار هزار و ۷۰۰ متر زیربنا پیشرفت ۵۵ درصدی داشته و بخش پیوند مغز و استخوان بیمارستان شهید صدوقی و همچنین بیمارستان بحران تکمیل و تجهیز شده است.

او از لایروبی، مرمت و بازسازی بالغ بر ۲۰۰ قنات، اجرای طرح توسعه و ترویج کشت‌های گلخانه ای، گسترس مجتمع‌های دامی و دامپروری و آبخیزداری و بیابان زدایی به عنوان طرح‌های مرتبط در حوزه جهاد کشاورزی یاد کرد.

زارع با تأکید بر اینکه برای اولین بار در استان یزد از مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت و شرکت ایمیدرو منتفع شدیم، خاطرنشان ساخت: طرح هادی روستا‌ها هم در این سفر مورد توجه قرار گرفت. طرح در هشت روستا اجرا شد و تهیه و بازنگری این طرح در ۶۰ روستا صورت گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۱ دی ۱۴۰۱
چرا قانون فقط برای افراد خاصی اجرا می شود و برای افراد دیگه اجرا نمی شود هرجا مظلوم بینند قانونمند می شوند هر جا ظالم باشه از ترس ظالم قانون را نمی بینند در دادگاه ها و بعضی اداره ها قانون به معنای واقعی اجرا نمی شود دزدی فقط سرقت نیست در دادگاه ها و بعضی اداره ها حق دیگران دزدیده می شود و هیچ یک از مسئولان از این کار جلوگیری نمی کنند یکی از انتقادات ما مردم این است که باید به سامانه ۱۱۱ بگوییم
آخرین اخبار