۴۱۳ مددجو در بوئین زهرا وام اشتغال زایی گرفتند

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت: طی ۹ ماهه سال جاری ۴۱۳ مددجو و نیازمند بیش از ۲۷ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند.

ابوالفضل خاکباز رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا گفت: طی ۹ ماهه سال جاری در شهرستان بوئین زهرا در مجموع ۴۱۳ نفر از مددجویان و نیازمندان بیش از ۲۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی دریافت کرده اند که از این میزان ۳۵۲ فقره از طریق شبکه بانکی و ۶۱ فقره از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا اضافه کرد: از مجموع بیش از ۲۷ میلیارد و ۲۴۴ میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده، بیش از ۹ میلیارد و ۳۰۹ میلیون تومان در بوئین زهرا به ۱۳۸ نفر از نیازمندان و افراد واجد شرایط پرداخت شده که از این میزان ۱۱۷ فقره به میزان هشت میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان از محل منابع بانکی و ۲۱ فقره به میزان ۵۴۹ میلیون تومان از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

وی افزود: در شال۶۶ نفر از محرومان و نیازمندان چهار میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان تسهیلات به نیازمندان و محرومان پرداخت شده که ۶۴ فقره از محل منابع بانکی و دو فقره از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

خاکباز عنوان کرد: ۱۰۷ نفر از گیرندگان تسهیلات در رامند هفت میلیارد و ۶۰ میلیون تومان وام اشتغال زایی دریافت کرده اند که ۹۵ فقره از محل منابع بانکی و ۱۲ فقره از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت بوده است.

وی تصریح کرد: ۶ میلیارد و ۷۵۵ میلیون تومان از تسهیلات اشتغال زایی شهرستان بوئین زهرا نیز در بخش دشتابی به ۱۰۲ نفر پرداخت شده که ۷۶ نفر از محل منابع بانکی و ۲۶ نفر از محل منابع صندوق قرض الحسنه امداد ولایت تسهیلات دریافت کرده اند.

رئیس کمیته امداد اداره بوئین زهرا یادآورشد: رویکرد اشتغال زایی محوری است که می‌تواند نیازمندان به درستی از مسیر نیازمندی به کمک دیگران دور کند و به ایجاد زندگی توأم با تکریم کمک کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.