شهید علی‌وردی ره صد ساله را یک شبه طی کرد

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: افرادی باید چندین سال در حوزه علمیه تحصیل و تدریس کنند تا به این درجه از معنویت دست پیدا کنند و جان خود را در راه رضای خود تقدیم کنند و اینگونه به مانند مولای خود به شهادت برسند.

آیت‌الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور به همراه حجت الاسلام‌والمسلمین محمدهادی رحیمی صادق مدیر حوزه علمیه تهران، با حضور در منزل شهید آرمان علی‌وردی با خانواده این شهید مدافع امنیت دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی با بیان تأثیر شهادت این شهید بر فضای جامعه،عنوان کرد: مقام شامخ شهدا قابل وصف نیست، اما در بین شهدا نیز شهدایی هستند که دارای مراتبی نسبت به دیگر شهدا هستند و شهید علی وردی نیز یکی از این شهدای شاخص است که به مانند شهید حججی و شهید سلیمانی توانست جامعه را تکان دهد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: شهید علی‌وردی با این نحوه شهادت خود، چنان تاثیری بر جامعه گذاشت که همگان را در حیرت فرو برد که چطور یک فرد با این سن جوانی می‌تواند به این صورت بدرخشد و باید گفت کمتر شهیدی چنان تأثیری بعد از شهادت خود ایجاد کرده است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با بیان تأثیر تربیت خانواده بر رفتار و اخلاق این شهید، تأکید کرد: علاوه بر مسائل اکتسابی فردی، قطعا تاثیر خانواده و رفتار پدر و مادر در تربیت این شهید، یکی از معیار‌هایی است که می‌تواند فردی را با این روحیه، اخلاق و معنویت تربیت کند.

آیت الله اعرافی با بیان اینکه شهید علی‌وردی ره صد ساله را یک شبه طی کرد، گفت: افرادی باید چندین سال در حوزه علمیه تحصیل و تدریس کنند تا به این درجه از معنویت دست پیدا کنند و جان خود را در راه رضای خود تقدیم کنند و اینگونه به مانند مولای خود به شهادت برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار