بازگشایی محور ارتباطی مسجدسلیمان به کوهرنگ

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، از بازگشایی گردنه تاراز شهرستان کوهرنگ خبر داد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از بازگشایی گردنه تاراز شهرستان کوهرنگ خبر داد و گفت: عصر سه‌شنبه به سبب ریزش بهمن، گردنه تاراز در محور ارتباطی شهرکرد به بازفت به مسجدسلیمان مسدود شد که با تلاش راهداران این محور بازگشایی شده است.

احمدرضا افزود: راهداران استان به صورت شبانه‌روزی در حال برف‌روبی و بازگشایی محور‌ها هستند و در حال حاضر تردد در همه محور‌های اصلی و فرعی جریان دارد و با وجود حجم سنگین برف هیچ یک از محور‌ها مسدود نیست.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: راهداران استان طی شبانه‌روز گذشته ۱۳ هزار و ۵۰۰ باند عملیات برف‌روبی انجام دادند و عملیات برف‌روبی همچنان ادامه دارد.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: همچنین در شبانه‌روز گذشته یک هزار و ۵۰۰ تن شن و نمک در محور‌های ارتباطی استان پاشیده شده است تا از یخ‌زدگی جاده‌ها جلوگیری و تردد تسهیل شود.

حاتمی با اشاره به فعالیت ۴۵۰ راهدار در محور‌های ارتباطی استان، اظهار داشت: ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین برای برف‌روبی محور‌ها به کار گرفته شده است.

وی از امدادرسانی به ۲۰۰ خودروی گرفتار در برف در محور‌های ارتباطی استان نیز خبر داد و گفت: بیش از ۱۵۰ مسافر در راه مانده در راهدارخانه‌های استان اسکان داده شده‌اند.

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری توصیه کرد تا چنانچه ضرورتی وجود ندارد از تردد در محور‌های ارتباطی این استان خودداری و در صورت تردد خودرو‌ها به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.