معاون استاندار بوشهر خبر داد؛

افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان بوشهر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت:در سفر رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ هزار میلیارد تومان طرح و پروژه‌های مختلف جهت افتتاح و کلنگ زنی داریم.

اکبر پورات سه‌شنبه‌شب در نشست شورای مشورتی نیرو‌های انقلابی در استان بوشهر اظهار داشت: یکی از نیاز‌های امروز ما در کشور گسترش فرهنگ متعالی اسلام و معارف ناب انقلاب اسلامی در جهت مقابله هوشمندانه با تهاجم دشمنان ایران اسلامی است.

او تصریح کرد: در همین راستا باید در استان بوشهر با مقابله دور اندیشانه با بهره مندی از حضور نخبگان متخصص، متعهد، متدین و دغدغه‌مند به ویژه جوانان انقلابی که دارای روحیه جهادی هستند، در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن و همچنین دفاع از محرومین و مستضعفین به عنوان یکی از اصول بنیادین انقلاب اسلامی با قدرت فعالیت و ایستادگی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر  با اشاره به اینکه امروز ملت ایران باید در برابر این فتنه‌ها هوشیار باشند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خودشان دست پیدا کنند، گفت: ما باید در قالب جهاد تبیین دستاورد‌هایی که ارزشمند هستند و با تلاش و فعالیت بسیار در انقلاب اسلامی به دست آمده را برای آحاد جامعه به ویژه نسل جوان بیان کنیم تا آن‌ها بیشتر با دستاورد‌های انقلاب آشنا شوند و قدر داشته‌هایشان را بیشتر بدانند.

پورات افزود: ما باید در راستای ایجاد اشتغال و بهره مندی از جوانان به حمایت از تولید و رفع موانع به همراه جذب سرمایه گذار در استان تلاش و فعالیتی جهادی داشته باشیم و این شیوه قطعاً روند توسعه‌ای و اشتغالزایی در استان بوشهر را تسهیل و تسریع خواهد کرد.

او بیان کرد: در همین جهت با اقدامات و پیگیری‌های استاندار بوشهر خوشبختانه با سرمایه گذاری‌های چشمگیری که در بخش‌های مختلف نظیر شیلات، کشاورزی و بخش خصوصی و خصوصاً حوزه نفت و گاز در استان صورت گرفته و با تربیت نیروی انسانی کارآمد خواهیم توانست گام‌های مؤثری برای استان به لحاظ کاهش نرخ بیکاری برداشته شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.