معاون سیاسی استاندار بوشهر:

بوشهر از استان‌های پیشرو در ارائه خدمات به اتباع محسوب می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بوشهر از استان‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی محسوب می‌شود.

اکبر پورات دوشنبه ۱۲ دی در همایش مدیران کل امور اتباع و مهاجرین خارجی جنوب کشور با حضور سردار رضادوست مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: در طول چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی به ویژه از ابتدای دولت سیزدهم خدمات شایسته‌ای به پناهندگان اتباع خارجی در جمهوری اسلامی در استان بوشهر ارائه شده است.

او تصریح کرد: همچنین در بحث تحصیل اتباع خارجی برابر با خدمات به ایرانی‌ها صورت گرفته و در بخش بهداشت و درمان خدمات لازم و مورد نیاز اتباع ارائه می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: براساس اهداف و برنامه‌های کمیساریای عالی پناهندگان در خصوص ساماندهی کودکان کار افغانی، کارگاه‌های توانمندسازی و مهارت‌آموزی در استان به آنان ارائه می‌شود.

پورات با بیان اینکه در استان بوشهر از مفاخر و نخبگان مهاجر در حوزه‌های مختلف فرهنگی و ادبی به ویژه در حوزه دین و قران حمایت ویژه خواهیم کرد، گفت: نگاه نظام جمهوری اسلامی به مهاجرین و مردم مسلمان و متدین افغانستان با کارنامه‌ای درخشانی که در زمینه مجاهدت در برابر ظلم و ستم داشتند، نگاهی ارزشی است.

او با اشاره به اینکه استان بوشهر پذیرای مهاجرین خارجی بسیاری است، عنوان کرد: بوشهر از استان‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات فرهنگی، آموزشی و خدمات بهداشتی و درمانی به اتباع خارجی محسوب می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: براساس نگاه و حمایت‌های ویژه‌ای که استاندار بوشهر دارند، در حوزه آموزش‌های فنی و حرفه ای، بهداشت و درمان و ازدواج اتباع مقیم در استان، شاهد اقدام‌های بسیار خوبی هستیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.