مانور دور میزی آمادگی برای زلزله در ارومیه برگزار شد

فرماندار ارومیه گفت: مانور دور میزی آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون زلزله با حضور مدیران و مسوولان بیش از ۲۰ دستگاه شهرستانی برگزار شد.

فرماندار ارومیه روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری این مانور و در گفتگو با خبرنگاران  اظهار کرد: مانور دور میزی آمادگی برای مقابله با حوادث غیرمترقبه همچون زلزله با حضور مدیران و مسوولان بیش از ۲۰ دستگاه شهرستانی برگزار شد.

غلامحسین عماری می گوید: این مانور ساعت ۶ صبح امروز و برای ارزیابی ادارات و دستگاه‌هایی که در حوادث غیر مترقبه مسوولیت دارند، برگزار شد.

وی فراخوان انجام شده برای این مانور را مناسب ارزیابی کرد و افزود: مدیران و مسوولان دستگاه‌های شهرستانی حضور به موقعی در این برنامه داشتند.

فرماندار ارومیه اضافه کرد: هدف از اجرای این مانور ارزیابی آماده‌باش و حضور به موقع مدیران و دریافت گزارشی از میزان آمادگی دستگاه‌های شهرستانی برای مدیریت بحران حوادث غیر مترقبه است.

عماری با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از سوی مدیران دستگاه‌های شهرستان ارومیه در رابطه با میزان آمادگی برای مدیریت هرگونه بحران احتمالی، گفت: نتایج خوبی حاصل شد، اما برای آمادگی در این زمینه نیازمند همکاری بیشتر و ارزیابی دقیق اطلاعات مربوط به ظرفیت‌های دستگاه‌ها هستیم.

فرماندار ارومیه در ادامه چگونگی ارتباط با رسانه‌ها را در مدیریت بحران بسیار حائز اهمیت دانست و ادامه داد: نوع پاسخ، زمان پاسخگویی، اطلاعات ارائه شده و حتی ارتباط گیری با نوع رسانه در مدیریت افکار عمومی در زمان بحران اهمیت ویژه‌ای دارد که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.