قطار قم_مشهد قبل از ساعت یک به مشهد رسید

معاون مسافری راه آهن گفت: با اعزام ماموران فنی و لوکوموتیو امداد مشکل قطار قم_ مشهد رفع و قطار قبل از ساعت یک به مشهد رسید.

آقای موسوی: از مسافران قم _ مشهد که به دلیل نقص فنی ناشی از برودت هوا و دمای هوای زیر ۲۸ درجه با تاخیر به مقصد رسیده اند پوزش می‌خواهیم.

او در ادامه افزود: سرمای شدید در ۲۴ ساعت گذشته با آن که برخی قسمت حمل نقل را متوقف کرد، اما راه آهن ۲۳۰ قطار مسافری در برنامه داشته و جابه جا شده و همه به مقصد رسیدن در مسیر مشهد در ایستگاه فریمان که دما بیش از ۲۸ درجه بوده است قطار به دلیل نقص فنی ناشی از سرما شدید و یخ زدگی سوپاپ ترمز قطار توقف داشت.

موسوی گفت: با اعزام ماموران فنی و لوکوموتیو امداد مشکل رفع و قطار قبل از ساعت یک به مشهد رسید به سبب این تاخیر ۱۰۰ درصد بهای بلیت به مسافران بازگشت داده شد و پذیرایی هم از مسافران شده است.

او می‌گوید: در سال ۱۴۰۱ تاخیر زیر ۳۰ ثانیه است که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است بیشترین مشکل برای مسیر قم و مشهد بود که رفع شد یک یا دو قطار هم پشت قطار توقف کوتاهی داشته است اکنون در طول شبکه ریلی حدود ۸۰ قطار در مسیر مشهد و حدود ۲۳۰ قطار مسافر بری در سایر مقصد‌ها در حال سیر است و بر اساس برنامه جابه می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار