مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های شهدا هرگز فراموش نمی‌شوند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی گفت: ایثار و فداکاری شهدا هرگز فراموش نمی‌شود و مردم ایران اسلامی خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

یحیی حسین خانی معاون امنیتی و انتظامی استاندار آذربایجان غربی صبح امروز ضمن حضور در منزل شهید عباس فاطمیه یکی از شهدای مدافع امنیت استان ضمن تبریک میلاد باسعادت دخت نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و روز زن و مادر از صبر و شکیبایی مادر و همسر شهید فاطمیه تجلیل کرد و گفت: این ایثار و فداکاری هرگز فراموش نمی‌شود و مردم ایران اسلامی خود را مدیون خون شهدا می‌دانند.

یحیی حسین خانی گفت: تکریم مقام والای مادران و همسران شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و پیگیری امور خانواده‌های شهدا و ایثارگران رسالت و وظیفه مهم مسئولان است.

در این دیدار غلامحسین عماری فرماندار ارومیه نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع امنیت به تشریح نقش مادران شهید در تربیت نسل فاطمی پرداخت و گفت: مادران شهدا اسوه صبر و استقامت هستند و تکریم مادران شهدا بسیار لازم است چراکه امنیت امروز کشور، مرهون خون شهدایی است که در دامان چنین مادرانی پرورش یافته‌اند.

در پایان این دیدار هدیه‌ای به رسم یاد بود به نیابت و نمایندگی دولت مردمی به مادر و همسر شهید عباس فاطمیه از شهدای مدافع امنیت شهرستان ارومیه اهدا شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.