دستگیری ۲۷ سوداگر مرگ/کشف دو هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز شنبه دی ماه ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ وجیه الله عبدی  فرمانده انتظامی بویین زهرا گفت: ماموران انتظامی بویین زهرا با هدف افزایش احساس آرامش فردی و عمومی، پاسخگویی به درخواست‌ها و مطالبات مردمی و سلب هرگونه تحرک از مجرمان و قانون گریزان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در این شهرستان به اجرا گذاشتند.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی و با تشکیل تیم‌های عملیاتی و بهره مندی هدفمند از امکانات و تجهیزات خود به نقاط شناسایی شده طی ماه جاری اعزام و ۲۷ سوداگر مرگ را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بویین زهرا ادامه داد: در اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی سه دستگاه خودرو، سه دستگاه موتور سیکلت سرقتی و یک کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

سرهنگ عبدی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس همواره به صورت شبانه روزی آمادگی پاسخگویی به مطالبات شهروندان است و آنان می‌توانند در صورت بروز هرگونه مشکل مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری پنج سارق دوچرخه در مهرگان

فرمانده انتظامی البرز از شناسایی و دستگیری پنج سارق و کشف هفت دستگاه دوچرخه و قطعات خودرو در شهر مهرگان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهرام منصوری در تشریح جزییات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت دوچرخه و سرقت‌های خرد در شهر مهرگان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ مهرگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام برخی اقدامات فنی و پلیسی، و همچنین تعقیب و مراقبت‌های شبانه روزی در سطح شهر موفق شدند طی چند مرحله پنج سارق دوچرخه و قطعات داخل خودرو را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، آنان را در عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی البرز با بیان اینکه سارقان دستگیر شده به هفت فقره سرقت دوچرخه و قطعات خودرو اعتراف کردند، اظهار داشت: ارزش اموال مسروقه برابر نظر کارشناسان بیش از ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است

سرهنگ منصوری با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده برای ادامه مراحل قانونی به دستگاه قضایی شهرستان معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد تا وسایل نقلیه خود را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی مجهز کنند و از پارک خودرو و موتورسیکلت در مکان‌های پرت و خلوت فاقد روشنایی کافی خودداری کرده و در حفظ و نگهداری اموال خود نیز هوشیار باشند.

کشف ۲۹۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز در آوج

فرمانده انتظامی آوج از توقیف یک دستگاه کامیون باری و کشف ۲ هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز توسط ماموران یگان امداد این شهرستان خبرداد.

سرهنگ علی زرینی اظهار کرد: ماموران گشت یگان امداد آوج در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور هنگام گشت و کنترل خودرو‌های عبوری در حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون باری حامل مرغ زنده مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۹۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق که فاقد هرگونه مجوز از سازمان دام و طیور بود، کشف و یک نفر نیز در این رابطه توسط ماموران دستگیر شد.

توقیف کامیون حامل چوب قاچاق در آوج

سرهنگ زرینی در ادامه از کشف ۱۰ هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق و توقیف یک دستگاه کامیون بنز باری در آوج خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد شهرستان همچنین هنگام گشت به یک دستگاه کامیون بنز باری حامل چوب جنگلی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی یادآور شد: ماموران در بازرسی از کامیون متوقف شده ۱۰ هزار کیلوگرم چوب جنگلی قاچاق که فاقد هرگونه مجوز حمل از اداره جنگلبانی بود را کشف و یک نفر را نیز دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آوج ارزش ریالی محموله کشف شده را ۵۵۰ میلیون ریال اعلام و تصرح کرد: متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی شهرستان معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار