برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در استان تلاش کنیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: بایستی برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم، اگر بتوانیم در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... فرهنگ را اصلاح کنیم، شاهد تحول در این حوزه‌ها خواهیم بود.

محسن حسین‌میرزایی ۲۵ دی‌ماه در نشست انجمن کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه اقدام نهاد کتابخانه‌های استان برای حضور در مناطق روستایی و عشایری قابل تقدیر است، اظهار کرد: دستگاه‌های متولی نظرات و پیشنهادات خود را در راستای اجرای هر چه بهتر برنامه عملیاتی طرح ارائه خدمات جامع فرهنگی کتاب‌محور به جامعه عشایری و مناطق روستایی ظرف یکهفته به نهاد کتابخانه‌ها ارائه دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: باید برای ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی در این استان تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم، اگر بتوانیم در امور سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... فرهنگ را اصلاح کنیم، شاهد تحول در این حوزه‌ها خواهیم بود.


بیشتر بخوانید


وی با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در ارتقای فرهنگ جامعه در زمینه‌های مختلف دارد، گفت: اگر آموزش و پرورش پویا شود، بسیاری از مشکلات کشور مرتفع خواهد شد.

حسین‌میرزایی بیان کرد: فرمانداران در شهرستان‌ها وظیفه دارند، زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه در مناطق محروم را تامین و در اختیار نهاد کتابخانه‌های استان قرار دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان تاکید کرد: باید با انجام اقدامات مختلف تلاش کنیم تا آحاد مردم به کتابخوانی و مطالعه علاقه‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار