ضرورت تکمیل ۲ طرح زیرگذر نیمه تمام در مراغه

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی برنامه ریزی برای اجرای ۲ طرح نیمه تمام زیرگذر شهر خداجو و پل مغانجق را خواستار شد.

آقای علیزاده گفت: پل زیر گذر خداجو نزدیک به ۱۵ سال نیمه تمام رها شده است و اجرای پل زیرگذر روستای مغانجق نیز با گذشت یک و نیم سال از تامین تجهیزات هنوز آغاز نشده است.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری از این ۲ طرح خواسته اصلی و اساسی ۲ منطقه پرجمعیت روستای سراجو و مغانجق چای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان نیز در این جلسه افزود: امسال برای طرح‌های راه سازی مراغه ۱۸۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

آقای  علیزاده افزود: امسال بیش از ۹۰ کیلومتر از محور‌های اصلی و روستایی آسفالت ریزی و برای برخی روستا‌ها راهسازی شده است.

وی اضافه کرد: امسال همچنین برای هفت روستا به طول بیش از ۲۰ کیلومتر راه احداث شده است.

مدیرکل راه آهن آذربایجان نیز در این جلسه گفت: سه طرح زیرگذر در حوزه راه آهن مراغه اجرا می‌شود.

آقای قربانی افزود: ساخت پل زیرگذر منطقه مغانجق با صدور مجوز از معاونت فنی راه آهن کشور در کمترین زمان آغاز و احداث می‌شود.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری نیز در این جلسه گفت: ناقص ماندن زیرگذر شهر خداجو یکی از مشکلات اساسی منطقه به عنوان قطب کشاورزی شهرستان مراغه است.

آقای اسکندری افزود: تکمیل پل زیرگذر شهر خداجو و مغانجق ازخواسته‌های اصلی و اساسی شهرستان است و با وجود این مشکلات دولت خدمات خوبی در ۲ سال گذشته در ارتباط با طرح‌های عمرانی در مراغه ارائه کرده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز برنامه ریزی و سرعت بخشیدن به اجرای پل مغانجق را خواستار شد.

آقای اسدیان افزود: این پل مسیر ۶ روستا با ۱۲ هزار نفر جمعیت است و تنگ بودن مسیر تردد و جابجایی محصولات کشاورزی را دچار مشکل کرده است.

وی اضافه کرد: باکس‌های پیش ساخته برای احداث پل تامین شده و برای بهره مندی مردم باید هرچه سریعتر احداث و بهره برداری برسد.

فرماندار مراغه از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خواست به آسفالت ریز بخش از جاده مراغه _ هشترود، مراغه _ بناب و زیرگذر سه راهی داش آتان توجه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.