اجرای ۶۵۰ میلیارد تومان طرح راهداری در آذربایجان‌شرقی

 رییس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: امسال قرارداد طرح‌های راهداری استان به ارزش ۶۵۰ میلیارد تومان اجرا و بهره برداری شده است.

آقای نقابی با بیان اینکه از ابتدای امسال قرارداد‌هایی به ارزش ۲ هزار و ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های حوزه راهداری و راه روستایی استان آذربایجان شرقی منعقد شده است، اظهار داشت: در مجموع از ابتدای امسال ۲۲۱ فقره قرارداد در این حوزه منعقد شده است.

رئیس اداره پیمان و رسیدگی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی گفت: ۱۴۴ فقره از قرارداد‌های حوزه راهداری استان از طریق برگزاری مناقصه و ۷۷ فقره به روش استعلام منعقد شده است.

آقای نقابی با بیان اینکه این قرارداد‌ها صرفا قرارداد‌های امسال بوده و شامل قرارداد‌های مربوط به سال‌های قبل نمی‌شود، ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا پایان سال حدود ۵۰۰ میلیارد تومان قرارداد جدید در این حوزه منعقد شود.

وی رسیدگی به طرح‌های در دست اجرا و نظارت بر آن‌ها را از وظایف اداره پیمان و رسیدگی اعلام و یادآوری کرد: هفت شرکت مشاوره حقوقی برای نظارت بر اجرای طرح‌ها با این اداره همکاری می‌کنند و مهندسان سرناظر اداره کل هم به کار پیمانکاران و مشاوران نظارت عالی دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار