معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری کشور خبر داد؛

حضور چشمگیر دانش آموزان کشور در پویش «هیس طوری!»

عباسی گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار دانش آموز ۱۱ تا ۱۸ ساله کشور در پویش ضد استعماری «هیس طوری! » کنش داشته اند.

سجاد عباسی  در جلسه تبیین پویش دانش آموزی «هیس طوری! » گفت: نوروز ۱۴۰۱ تعدادی از کتاب‌های تازه منتشر شده، تقدیم رهبری شد تا هر زمان فرصتی داشتند ، تورقی داشته باشند که مجموعه ۱۵ جلدی «سرگذشت استعمار» بسیار مورد توجه ایشان قرار گرفت و مقرر شد زمینه مطالعه این مجموعه برای دانش آموزان فراهم شود.

او افزود: داستان‌های این مجموعه بسیار روان با روایت‌هایی جذاب هستند که مورد استقبال نوجوانان قرار گرفتند و مطالعه این کتاب‌ها با هدف حرکت از حافظه محوری به مساله محوری توصیه می‌شود.

معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری کشور بیان کرد: بیش از  ۷۰ هزار نفر در مرحله اول پویش کنش داشته اند، به این شکل که یا کتاب را مطالعه کرده اند یا کتاب را تهیه کرده اند و یا در پویش شرکت کرده اند. 

عباسی با بیان اینکه توسعه مفهوم استعمار بین نوجوانان از اهداف برگزاری این پویش است، گفت: این پویش بدون همراهی آموزش و پرورش عمق پیدا نمی‌کند.

او افزود: این پویش جزو کار‌های بی نظیر در حوزه نوجوانان است  که معاونان پرورشی مدارس هم نقش موثری در پیشبرد و اجرای آن دارند.

معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری کشور با  اشاره به اینکه  دانش آموزان تا اردیبهشت ۱۴۰۲، فرصت دارند در این پویش شرکت کنند، بیان کرد: دانش آموزان ۱۱ تا ۱۸ ساله سراسر کشور می‌توانند با مراجعه به نشانی Hisstory.ir یا در برنامه شاد به نشانی Hisstory_ir@ در این پویش شرکت کنند.

جلسه تبیین پویش «هیس طوری!» با حضور معاون فرهنگی ـ هنری حوزه هنری کشور، مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگی ـ هنری آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و نمایندگانی از اداره کل کتابخانه‌های عمومی، شهرداری، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و... در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان  برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار