منصوری:

افتتاح بیمارستان الغدیر بومهن تجلی کارآمدی سفر‌های رئیس جمهور است

معاون اجرایی رئیس جمهور، گفت: سرعت‌بخشی در افتتاح بیمارستان انصار الغدیر بومهن تجلی کارآمدی سفر‌های استانی رئیس جمهور است.

محسن منصوری روز یکشنبه در آیین افتتاح بیمارستان انصار الغدیر شهر بومهن، اظهار داشت: با حضور رئیس جمهور گره این طرح باز شد، ما در برنامه و بودجه ردیفی برای بودجه بیمارستان انصار الغدیر نداشتیم و سختی کار به همین دلیل بود.

وی ادامه داد: حضور رئیس جمور دستور مستقیم و عنایتی که کردند مسیر اجرای طرح را فراهم کرد و خارج از روال عادی برنامه و بودجه مسئولان همت کردند کار را به سامان رساندند که به معنای تصویر تلالو و تجلی از کار آمدی سفر‌های استانی رئیس جمهور است. معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بخش درمان نیازمند توجه است، امنیت و سلامت ۲ مسئله‌ای هستند که ما باید در حوزه مدیریت به آن‌ها توجه کنیم و به فضل خدا در این دولت این توجه اتفاق می‌افتد.

منصوری با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب ادامه داد: خیلی خوب است کاری کنیم که به تعبیر حضرت اقا اگر خانواده‌ای مریض دارد به جز غصه مریض داری دغدغه دیگری مانند کم و کاست مالی و بهداشتی نداشته باشد.

این مسئول افزود: از دماوند تا تهران در این پهنه جغرافیایی وسیع و پردامنه و متراکم از نظر جمعیتی با نرخ رشد جمعیتی بالا مشکل جدی در حوزه بهداشت ودرمان داشتیم و این جغرافیا نیازمند این توجه بود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مسئله مشارکت خیران و دولتی بسیار مهم است، مدل کار قابل احترام در کشور هست و رحمت ورضوان خداوند بر حاج عباس جابر انصاری باد که پایه گذار خیر بودند واین مدل همکاری از نکات و برجستیگی‌های این طرح در مانی است.

منصوری اظهار داشت: افتخار دیگر این طرح مدیریت جهادی و انقلابی بود که در چند ماه گذشته اتفاق افتاد، اجرای دستور رئیس جمهور با مبنای محاسباتی مشکل بود، اما با کار جهادی و شبانه روزی انجام شد.

وی با قدردانی از دست اندرکاران تکمیل این طرح بیمارستانی خاطرنشان کرد: در زمانی کوتاه کاری تمیز، فاخر، قابل اعتنا و احترام به بهره برداری رسید و ما در کشور به این جنس کار نیاز داریم.

معاون اجرایی رئیس جمهوربا اشاره به استقبال مردم یزد از رئیس جمهور در ۲ روز گذشته، افزود: حماسه حضور مردم و استقبال از رئیس جمهور به نمایندگی از جریان انقلاب اسلامی و کشور و مجموعه دولت اتفاق بزرگی است خدا را شاکریم که ابزار سفر‌های استانی مسیر خدمت را تسریع کرده و بسیاری از پیچ و خم‌ها و ساختار بروکراسی را دور می‌زند و در سریع‌ترین زمان بسیاری از کار‌هایی که در ظاهر پیچیده است اجرایی و عملیاتی می‌شود.

در پی بازدید و تاکید رئیس جمهور، فاز دوم بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی انصار الغدیر شهربومهن امروز یکشبنه ۲۵ دیماه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاون اجرایی رئیس جمهور و مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب ها: دولت سیزدهم ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار