وضعیت هوای امروز کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از اواخر وقت امشب، سامانه بارشی جدید وارد استان کرمان می‌شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کمی ابری و در برخی مناطق تمام ابری است، گفت: از اواخر وقت امشب سامانه جدید بارشی وارد استان می‌شود. 

او با بیان اینکه  در اکثر مناطق، بارش باران و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش برف پیش بینی می‌شود، افزود: این سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان بیان داشت: آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و حرکت روان آب‌ها دور از انتظار نیست.

او با اشاره به اینکه از روز پنجشنبه سرمای شدید و یخبندان را خواهیم داشت، بیان کرد: به دلیل ماندگاری هوای سرد کشاورزان، باغداران، گلخانه داران و سالن‌های پرورشی به خصوص در جنوب استان کرمان برای جلوگیری از خسارت سرمازدگی تمهیدات لازم را انجام دهند.

سلاجقه تصریح کرد: احتمال مه گرفتگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و لعزندگی جاده‌ها و معابر پیش بینی می‌شود.

او  افزود: ارزوئیه در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۱۹ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین منطقه استان کرمان بود و صبح امروز لاله زار با دمای ۸ درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان کرمان به ثبت رسیده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۷ درجه سانتیگراد می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.