ضرورت تامین زمین نهضت ملی مسکن در مریانج و اسدآباد همدان

استاندار همدان گفت: موضوع تامین زمین یکی از پیش نیاز‌های اساسی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و باید با دقت و ظرافت نسبت به این مهم تصمیم‌گیری شود.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: لازم است معاون عمرانی در هفته آینده با بازدید‌های میدانی به همراه برخی دستگاه‌های متولی نسبت به جانمایی و تامین زمین مورد نیازِ طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های مریانج واسدآباد اقدام کند.

او تاکید کرد: دستگاه‌های متولی و اداره کل راه و شهرسازی استان موضوع تامین زمین متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را در اسرع وقت تعیین‌تکلیف کنند.

استاندار همدان گفت: رفع موانع موجود و تامین زمین مورد نیاز مردم برای پیشبرد طرح نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اساسی دولت سیزدهم در استان است. مسوولان محلی شهر‌های مریانج و اسدآباد نیز در این نشست، مشکلات موجود و پیشنهاد‌های خود را ارائه کردند.
قاسمی فرزاد افزود: طرح نهضت ملی مسکن از آن دست اقدامات ارزشمندی است که دولت سیزدهم در کنار دیگر دستاوردهایش و به عنوان یکی از طرح‌های کلان کشور آغاز کرد تا با تحقق این هدف بلند، بارقه‌های امید برای اقشار بدون مسکن دوباره زنده شود.
او تاکید کرد: نهضت ملی مسکن از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های دولت سیزدهم در حالی کلید خورد که عزم مسوولان و دست اندرکاران برای اجرای این طرح جزم شده و هدف نهایی دولت این است که در بازه زمانی چهار ساله حدود ۴ میلیون مسکن احداث و به متقاضیان واگذار شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.