تدابیر لازم برای جلوگیری از قطعی گاز در استان اندیشیده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بارش برف در ۲۰ سال گذشته در چهارمحال و بختیاری بی‌سابقه بود، گفت: باید ترابیر لازم برای جلوگیری از قطعی و افت فشار گاز در استان صورت بگیرد، بخش خانگی در اولویت تامین گاز است.

غلامعلی حیدری ۲۷ دی‌ماه در بازدید از شرکت گاز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دستاورد‌های مهمی داشته است، اظهار کرد: در حوزه گازرسانی شاهد اتفاقات خوبی در استان در طول بیش از چهار دهه گذشته در کشور بودیم، شبکه گازرسانی در کشور گسترده بوده و در این مدت ۳۵۰ هزار کیلومتر خطوط گاز در کشور اجرا شده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: کشور با مشکلات بسیاری از جمله جنگ تحمیلی، تحریم و توطئه‌های دشمن در بیش از چهار دهه گذشته مواجه بوده است، اما با این وجود پیشرفت‌های خوبی در کشور حاصل شد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه بارش برف در ۲۰ سال گذشته در چهارمحال و بختیاری بی‌سابقه بود، گفت: باید ترابیر لازم برای جلوگیری از قطعی و افت فشار گاز در استان صورت بگیرد، بخش خانگی در اولویت تامین گاز است.

حیدری با بیان اینکه گازرسانی به دورترین نقاط در چهارمحال و بختیاری انجام شده است، خاطرنشان کرد: کشور امروز روی پای خود ایستاده است و برای حل مشکلات گام بر می‌دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی است، بیان کرد: باید اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های مختلف برای مردم بیان شود.

وی تصریح کرد: به‌منظور صرفه‌جویی در مصرف گاز و مدیریت انرژی ادارات در هفته گذشته به‌مدت دور روز تعطیل شد، همچنین ادارات چهارمحال و بختیاری به‌همین منظور در روز‌های پنج‌شنبه تعطیل هستند، ادارات و مراکز آموزشی در مصرف انرژِی سهم بالایی دارند و با مدیریت صحیح از قطعی گاز جلوگیری شد، برای صنایع سوخت جایگزین درنظر گرفته شود.

حیدری در پایان گفت: در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری اعتبارات قابل توجهی برای توسعه شبکه گازرسانی در استان مصوب شد، برای جذب اعتبارات اقدامات لازم صورت بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۷ دی ۱۴۰۱
آخر مردم را چی فرض می کنید چرا به این مردم ساده دروغ می گویید چهارمحال و بختیاری که سر لوله گاز است چه افت فشاری چرا برای اینکه به استانهای دیگر گاز برسونید که تو ویلا هاشون هدر بدهند به این مردم ساده دروغ می گویید مگر سه هفته شهرکرد آب نداشت یکی از استانها ککش گزید خب بذارید مردم تو سرما از گاز استفاده کنند چرا بهشون عذاب وجدان می دهید تمام برق از سدهای چهارمحال و بختیاری است اما آیا تو تابستان کولر می زنند؟
آخرین اخبار