استاندار کردستان:

مشکلات حوزه ی بانوان و معیشت آنها با جدیت پیگیری شود

زارعی کوشا گفت: مشکلات حوزه‌ی بانوان و معیشت آن‌ها باید با جدیت پیگیری شود هرچند که شرایط به گونه‌ای است که اسب تازان تورم این تلاش‌ها را کم رنگ جلوه می‌دهند.

استاندار کردستان در مراسم گرامیداشت روز زن و در جمع بانوان شاغل در استانداری با بیان اینکه حضرت فاطمه‌ی زهرا فقط الگوی زنان عالم نیست، گفت: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام انسانهاست و بهترین انتخاب برای روز زن همانا روز میلاد دخت پیامبر اسلام است.

اسماعیل زارعی کوشا با اشاره به جایگاه و حقوق زنان در اروپا گفت: در صدسال گذشته و در نظام حقوقی اروپا، زنان هیچ حقی نداشته اند و حتی نمی‌توانستند اموالی بنام خود داشته باشند با این اوصاف اکنون آن‌ها مدعی حقوق زنان شده اند، در حالی که دین مبین اسلام در دورانی که نگاه جاهلانه به شخصیت زن وجود داشت عالی‌ترین شأن و جایگاه را برای زنان به رسمیت شناخته است.

او در ادامه افزود: بانوان شاغل علاوه براینکه پابه پای مردان در اداره مشغول فعالیت هستند در منزل هم مسئولیت سنگینی برعهده دارند که جای تقدیر و تشکر مضاعف دارد.

زارعی کوشا اظهار کرد: مشکلات حوزه‌ی بانوان و معیشت آن‌ها باید با جدیت پیگیری شود هرچند که شرایط به گونه‌ای است که اسب تازان تورم این تلاش‌ها را کم رنگ جلوه می‌دهند.

استاندار کردستان همچنین در رابطه با میزان حقوق و دریافتی کارکنان وزارت کشور و تبعیض مابین آن‌ها با سایر کارکنان ادارات، افزود: در این رابطه با رئیس جمهور به صورت مفصل صحبت شده است و رئیس جمهور محترم هم دستور پیگیری داده اند و امید است در سال آینده یک اتفاق جدی در میزان دریافتی کارکنان وزارت کشور بیفتد و وضعیت معیشتی همکاران قدری تغییر کند.

استاندار کردستان در پایان از تعدادی از همکارانی زن استانداری که در شرف بازنشستگی هستند تقدیر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.