گزارش بارندگی در ۷۳ ایستگاه سیستان و بلوچستان

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: در شبانه‌روز گذشته از۷۳ ایستگاه هواشناسی و بارانسنجی این استان گزارش بارندگی ثبت شده است‎. ‎

محسن حیدری گفت: در شبانه روز گذشته از ۷۳ ایستگاه هواشناسی و بارنسنجی گزارش باران داشته‌ایم که زابل۱۸.۵ میلی‌متر، زهک ۲۰، زاهدان۴.۵، نیکشهر هفت و فنوج ۱۴.۵ میلی‌متر بوده است.

وی افزود: از اواخر وقت سه شنبه با ورود سامانه بارشی به سیستان و بلوچستان شاهد بارندگی در مناطق شمالی و مرکزی استان هستیم و این سامانه تا آخر وقت روز چهارشنبه از شمال استان خارج خواهد شد، اما همچنان تا پنجشنبه در جنوب استان فعال خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: از جمعه تا اواسط هفته آینده در شمال، نوارشرقی و غرب استان وزش باد نسبتا شدید گاهی گرد و خاک پیش بینی می‌شود که از یکشنبه سرعت باد بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: از روز جمعه در نواحی مرکزی و شرقی کاهش دما و تشدید یخبندان خواهیم داشت و سرمای هوا در سایر نقاط استان تداوم دارد. تا اواسط هفته آینده روی دریا وزش باد و دریای عمان مواج خواهد بود.

حیدری توصیه کرد: در سفر‌های برون شهری، فعالیت‌های کوهنوردی احتیاط و از اسکان و تردد در حاشیه مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی خودداری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.