توزیع یک هزار و ۸۰۰ تخته چادربین زلزله زدگان خوی

معاون فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت: بعد از وقوع زلزله، بلافاصله خدمات رسانی به زلزله زدگان ۱۵ روستای این شهرستان آغاز و ۱۸۰۰ تخته چادربین زلزله زدگان توزیع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه بعد از وقوع زمین لرزه در خوی بلافاصله خدمات رسانی به زلزله زدگان ۱۵ روستای این شهرستان آغاز شده است، افزود: زمین لرزه روز گذشته در خوی موجب خسارات مالی به ۱۵ روستاو آسیب به ۵۰۰ واحد مسکونی شده است.

اسماعیل سالم خویی با بیان اینکه در حال حاضر ارزیابی میزان خسارات زمین لرزه در حال انجام است و این روند تا شنبه نیز تداوم خواهد داشت، گفت: از روز شنبه بعد از اتمام ارزیابی میزان خسارات این زمین لرزه پیش بینی می‌شود عملیات آواربرداری آغاز شود.

توزیع ۵ هزار وعده غذای گرم بین زلزله زدگان خوی

سالم خویی با بیان اینکه هم اکنون ۳۰ تیم ارزیاب و امدادی در خوی و در مناطق زلزله زده مشغول فعالیت هستند، افزود: تاکنون یک هزار و ۸۰۰ تحته چادر به همراه یک هزار و ۸۰۰ بسته غذایی و وسایل گرمایشی به همین میزان در بین مردم زلزله زده توزیع شده است.

مدیر بحران شهرستان خوی با بیان اینکه از امروز پنجشنبه ۵۰۰۰ هزار غذای گرم بین زلزله زدگان توزیع می‌شود، گفت: در اثر وقوع این زمین لرزه ۲۰۰ نفر مصدوم شده‌اند که از این تعداد ۲۷ نفر بستری شده و مابقی به صورت سرپایی مداوا و مرخص شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.