معاون فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی مطرح کرد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر فجر استان

رمضانی از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر فجر خراسان جنوبی به دلیل تعطیلی ادارات خبر داد.

رمضانی معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به برگزاری دهمین جشنواره استانی شعر فجر استان همزمان با گرامیداشت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت: این جشنواره با هدف اعتلای فرهنگ و هنر اصیل اسلامی و ایرانی و کشف استعداد‌های ادبی و رشد بالندگی برگزار می‌شود.  

او با بیان اینکه موضوع این جشنواره آزاد بوده و استفاده از تمامی قالب‌های شعری هم آزاد است، افزود: شرکت برای عموم علاقه‌مندان در تمام گروه‌های سنی آزاد بوده و هر شرکت کننده می‌تواند حداکثر پنج اثر شعر به جشنواره ارسال کند.  

رمضانی اظهار کرد: ارسال مشخصات کامل به همراه آثار الزامی است و به مدارک ارسالی ناقص یا مدارکی که بعد از موعد مقرر به دبیرخانه جشنواره ارسال شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.


بیشتر بخوانید


معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه اولویت انتخاب در مرحله نهایی با آثاری است که در دیگر جشنواره‌ها برگزیده نشده باشد؛ عنوان کرد: اختتامیه جشنواره ۲۰ بهمن در شهرستان خوسف برگزار می‌شود و حضور برگزیدگان در این مراسم الزامی است.

به گفته او، شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به صورت تایپ شده در قالب فایل  word به همراه مشخصات کامل از طریق پست الکترونیک به آدرس khossf@farhangmail.ir ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره تحویل دهند.

رمضانی با بیان اینکه اشعار ارسالی باید با موضوع شعار سال، نماز، مهدویت و آسیب‌های اجتماعی باشد، اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و تعطیلی ادارات و درخواست علاقه مندان برای ارسال آثار و همچنین درخواست تمدید مهلت ارسال آثار، زمان ارسال تمدید شده و علاقه مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا پنجم بهمن  به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.