هسته‌های مقاومت در دنیا از دل انقلاب اسلامی تشکیل شده است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: هسته‌های مقاومت در دنیا از دل انقلاب اسلامی تشکیل شده است.

آیت الله عبادی در ستاد بزرگداشت ایام الله دهه فجر با بیان اینکه امروز هسته‌های مقاومت در دنیا حرف اول را می‌زند، گفت: جبهه مقاومت از مرکز ایران و ولایت فقیه سرچشمه می‌گیرد و در منطقه قدرت نمایی می‌کند و آثارش را در کشور‌های غربی مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی معجزه الهی بود، افزود: به پشتوانه این انقلاب می‌بینید که طرح‌های استعمارگران از میان رفت و آن‌ها موفق نشدند بر ما تسلط یابند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این مقاومت است که در منطقه قدرت نمایی می‌کند و آثارش را در کشور‌های غربی مشاهده می‌کنید، گفت:امروز هسته‌های مقاومت در دنیا حرف اول را می‌زند و مردم خواه، ناخواه آن را باور می‌کنند.

آیت الله عبادی گفت: این خود مردم هستند که باید در عمل، از انقلاب اسلامی حمایت کنند؛ و امروز باید آرمان‌های انقلاب اسلامی را پیاده کرد.

وی با بیان اینکه عدم هوشیاری و ولنگاری باعث ایجاد فتنه در جامعه می‌شود گفت:به برکت انقلاب اسلامی، فتنه‌ها و حرکت‌های دشمن بر خلاف تصورشان با شکست مواجه شد، اما همچنان باید در این زمینه حواسمان باشد تا به فتنه‌ها پایان بدهیم.

حجت الاسلام مشرفی رئیس شورای هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هم ازسفر حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی مصباح یزدی و همسر ایشان جهت تبلیغ به خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این دو بزرگوار ۲۰ دی ماه جلسه‌ای برای تبیین گران در استان خواهند داشت.

در این ستاد مقرر شد کمیته‌های تخصصی جهت برنامه ریزی دهه فجر انجام شود تا برنامه‌های این دهه به صورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار