قاپ زنی از شهروندان فردیس

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان فردیس، اعضای باند سرقت با شیوه قاپ زنی دستگیر و ۳۰ فقره سرقت با این شیوه در سطح شهرستان کشف شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: به دنبال وقوع سرقت های مکرر تلفن همراه و لوازم شخصی شهروندان با شیوه قاپ زنی در سطح شهر فردیس، دستگیری و شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات میدانی و به کارگیری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی 2 سارق در این زمینه شده و با هماهنگی مقام قضائی این افراد در عملیات های غافلگیرانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص شیوه و شگرد سرقت این متهمان گفت: سارقان با شناسایی و تحت نظر قرار دادن سوژه های خود در محیط های خلوت اقدام به قاپیدن تلفن همراه و یا زیورآلات شهروندان می کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مشاهده مستندات غیرقابل انکار پلیس آگاهی به ناچار لب به اعتراف گشوده و به ۳۰ فقره سرقت با شیوه قاپ زنی اعتراف کردند.

سردار محمدیان در پایان با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی به شهروندان توصیه کرد که حدالامکان از مکالمات طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی خودداری کنند و در صورت دیدن حرکات مشکوک از افراد ناشناس، بلافاصله پلیس را در جریان موضوع بگذارند.
رویا: https://alborz.iribnews.ir/files/fa/news/1401/10/30/9114153_593.png

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.