انهدام باند سرقت موتورسیکلت با اعتراف به ۲۰ فقره دزدی

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری ۳ سارق موتورسیکلت با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت در استان‌های البرز و تهران خبر داد.

سرهنگ "محمد نادربیگی" در این خصوص گفت: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح حوزه استحفاظی پایگاه یکم پلیس آگاهی، شناسایی سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که افرادی با استفاده از موتورسیکلت‌های سرقتی پلاک مخدوش اقدام به سرقت موتورسیکلت‌های فاقد تجهیزات ایمنی کرده و آن‌ها را به مکان نامعلومی منتقل می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: با انجام اقدامات پلیسی، ماموران موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار دخیل در سرقت‌های به وقوع پیوسته شده و با تحت نظر قرار دادن نامبرده، ۲ نفر دیگر از سارقان شناسایی شدند.

این مقام انتظامی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی در چند عملیات غافلگیرانه هر ۳ سارق در استان‌های البرز و تهران دستگیر و به پایگاه یکم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ نادربیگی با اشاره به اعتراف سارقان به ۲۰ فقره سرقت موتورسیکلت، خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان ۱۱ دستگاه موتور سیکلت سرقتی کشف و ۴ مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد که موتور سیکلت خود را در محل‌های دارای پارکینگ و نگهبان پارک کرده و حتما آن‌ها را به دزدگیر و سوئیچ مخفی تجهیز کنند.

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.