ادعای عجیب آ. اس: هالند-رئال شاید تابستان ۲۰۲۴

رئال مادرید همچنان از فکر جذب ارلینگ هالند، ستاره منچسترسیتی، بیرون نیامده است.

رئال مادرید یکی از گزینه‌های جدی برای به خدمت گرفتن هالند در تابستان گذشته بود، اما این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت که مسیر پدرش را در پیش بگیرد و به منچسرسیتی ملحق شود.

بسیاری تصور می‌کردند که رئال قرار است کیلیان امباپه را به خدمت بگیرد، اما این ستاره فرانسوی هم قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید کرد تا دست فلورنتینو پرز و کارلو آنچلوتی خالی بماند و موفق به جذب هیچ ستاره‌ای در خط حمله نشوند.

حضور هالند در ترکیب سیتی و درخشش این بازیکن در لیگ برتر باعث شد که او یکی پس از دیگری رکورد‌ها را بشکند و نشان دهد که توانایی بالایی حتی در مقابله با مدافعان تیم‌های قدرتمند لیگ برتری دارد.

حالا روزنامه آ. اس مدعی شده که نمایش خوب این ستاره نروژی و البته ضعف رئال در خط حمله باعث شده که مدیران این باشگاه در این فکر باشند که بار دیگر برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند.

پیش از این بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی و انگلیسی مدعی شده بودند که علاقه هالند به رئال مادرید باعث شده که قرارداد او بندی مختص رئال مادرید در صورت دریافت پیشنهاد از این باشگاه داشته باشد که به او اجازه دهد در صورت تمایل رئال برای پرداخت ۱۸۰ میلیون یورو در سال ۲۰۲۴ از سیتی جدا شود.

هرچند این موضوع هرگز از سوی اطرافیان این بازیکن یا منابع نزدیک به سیتی تایید نشده و باید دید که آیا رئال این بار به صورت جدی برای به خدمت گرفتن او اقدام خواهد کرد یا خیر.

ورزش سه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار