آیت الله دری نجف‌آبادی:

تروریست خواندن سپاه، یک ننگ برای کشور‌های اروپایی است

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سپاه پاسداران مایه عزت و شرف ملت ایران و بزرگترین پشتوانه استقلال کشور است.

آیت الله دری نجف‌آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی بیت‌المقدس اراک در واکنش به مواضع و اقدام اخیر کشور‌های اروپایی برای تروریست خواندن سپاه، آن را یک ننگ دانست.

آیت الله دری نجف‌آبادی با یادآوری برخی نا امنی‌ها و اغتشاشات توسط دشمنان ایران اسلامی افزود: دشمنان با اغتشاشات و حوادث اخیر و با توطئه‌های گسترده و هدفمند نتوانستند راه به جایی ببرند که دست به چنین اقدامی زدند.


امام جمعه اراک اضافه کرد: آل سعود و تمامی دشمنان ملت ایران با آشوب، ترور و آدم کشی به دنبال ایجاد نا امنی در کشور بودند که توطئه‌های آنان با بیداری مردم، هوشیاری رهبری رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیرو‌های مسلح نقش بر آب شد.

او برهوشیاری ملت تاکید کرد و افزود: ملت ما باید بدانند که دشمنان چقدر نقشه کشی می‌کنند و به هرصورتی تلاش می‌کنند تا ما را فریب دهند، اما ما بایددر مقابل این توطئه‌ها هوشیار باشیم.

نماینده، ولی فقیه دراستان مرکزی تصریح کرد: کشور‌های اروپا به جای اینکه یک مدال پُرافتخار و یک درجه عالی به سپاه بدهد و آن را حمایت و از آن تقدیر کنند این نسبت را به سپاه دادند.

او در ادامه سپاه را مایه عزت و شرف دانست و گفت: انقلاب اسلامی دستاورد‌های زیادی داشته که یکی از این دستاورد‌ها شکل گیری سپاه، ارتش، فراجا و بسیج باعظمت است.

آیت الله دری نجف‌آبادی بیان کرد: در طول تاریخ هرجا که دشمن حمله کرد و خواست توطئه‌ای ایجاد کند، پس از انقلاب اسلامی با فداکاری و تلاش نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه پاسداران و رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب با وجود دشمنی‌های دشمنان علیه ملت ایران، ذره‌ای از کشور جدا نشده است.

امام جمعه اراک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یک نهاد رسمی و قانونی و یک نهاد مقدس و باعظمتی دانست که در قلب ما جا دارد و ما به آن افتخار می‌کنیم چرا که تمامی مردم ایران سپاهی هستند و به این نیروی با عظمت افتخار می‌کنند.

او افزود: ملت باید باید قدر این نیروی باعظمت را بداند چرا که این نهاد با عظمت به بشریت و ملت ایران خدمت کرده و مقابل تروریست‌های دست پرورده آمریکا و اروپا ایستادگی کرده را تحریم می‌کنند.

آیت الله دری نجف‌آبادی ادامه داد: آل سعود و دشمنان ایران اسلامی در این اغتشاشات خیال کردند با ایجاد انقلاب مخملی می‌توانند رژیم را سرنگون کنند که با هوشیاری رهبر و بیداری مردم توطئه آنان خنثی و برخی جنایتکاران به دار مجازات آویخته شدند.

او در بخش دیگری از خطبه‌ها به فرارسیدن ماه رجب و مناسبت‌های این ماه اشاره کرد و بربهره گیری از فضیلت ها‌ی آن ودرک هرچه بیشتر آن تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.