تارتار: زورمان به پرسپولیس نرسید

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی بسیار سختی مقابل پرسپولیس داشتیم و صادقانه بگویم؛ زورمان به این تیم نرسید.

مهدی تارتار پس از شکست یک بر صفر ذوب آهن مقابل پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: بازی همانطوری که پیشبینی می‌کردیم، خیلی سخت بود. می‌دانستیم اگر غفلت کنیم، امتیاز‌ها را از دست می‌دهیم و همین اتفاق هم افتاد. متاسفانه روی یک ضربه ایستگاهی تمرکز خود را از دست دادیم، اما قبل از آن خیلی خوب پرسپولیس را کنترل کرده بودیم.

فقط ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس گره گشا بود

وی افزود: در نیمه اول حتی می‌توانستیم به گل برسیم. یک توپ به تیر دروازه پرسپولیس زدیم و می‌توانستیم برنده به رختکن بیاییم. در نیمه دوم فضا‌ها را خوب گرفته بودیم و فقط ضربات ایستگاهی پرسپولیس می‌توانست برای پرسپولیس گره‌گشا باشد. همین اتفاق هم افتاد. ما با غفلت کردن گل خوردیم و پس از آن گل مقداری انسجام و ساختار تیم به هم ریخت. به خاطر جبران گل تغییراتی ایجاد کردیم و موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای روی پرتاب اوت و ضربات ایستگاهی داشتیم، اما به هر حال نتوانستیم تیم پرسپولیس را متوقف کنیم.

مسئولیت نتایج با من است

سرمربی ذوب آهن عنوان کرد: مسئولیت تمام این نتایج با من و کادرفنی است. باید بیشتر تلاش کنیم تا در ادامه راه بتوانیم امتیاز‌های لازم را جمع کنیم.

مهاجمان قیمت نجومی دارند

تارتار درمورد اینکه آیا برای جذب مهاجم جدید با توجه به مصدومیت سعید باقرپسند برنامه‌ای دارند، پاسخ داد: به هر حال باید بازیکنی باشد که بتوانیم جذب کنیم. با توجه به شرایط مالی ذوب آهن خیلی نمی‌توانیم در نیم فصل هزینه کنیم و سعی کردیم در بخس هافبک‌های طراح بیشتر فعالیت کنیم. مهاجم آزاد نیست و مهاجمان قیمت نجومی دارند. تلاش می‌کنیم و اگر بتوانیم مهاجم می‌گیریم در غیر این صورت باید تغییراتی را در خط حمله ایجاد کنیم.

*برای جذب بازیکن باکیفیت باید بالای ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنید

وی درخصوص اینکه او رابطه خوبی با بازیکن خارجی ندارد و آیا ممکن است در این وضعیت بازیکن خارجی جذب کند، توضیح داد: بحث رابطه خوب نیست بلکه بحث کیفیت است. برای جذب بازیکن باکیفیت باید بالای ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنید که ما چنین توانایی‌ای نداریم. بودجه بسیار محدودی داریم و به همین دلیل سعی می‌کنیم سراغ بازیکن کیفیت پایین خارجی نرویم بلکه تمام تمرکز خود را روی بازیکنان خوب داخلی می‌گذاریم.

در ذوب آهن مشکل مالی نداریم و مشکل بودجه داریم

سرمربی ذوب آهن درمورد اینکه قبل از حضور در این تیم از کار کردن در تیم‌هایی که شرایط مالی خوبی ندارند ابراز خستگی کرده بود و آیا در ذوب آهن نیز به این شرایط دچار شده است، عنوان کرد: ما مشکل مالی نداریم، اما مشکل بودجه داریم. در خیلی از تیم‌های قبلی من در پرداخت هم مشکل داشتیم. فکر می‌کردم ذوب آهن تیمی است که شاید بخواهد برای قهرمانی هزینه کند. این تفکر من بود، اما واقعا دست مسئولان بسته است و نمی‌توانند.

بودجه ما محدود است، اما دلیل نمی‌شود که ببازیم

تارتار افزود: بودجه ما مشخص و محدود است و نمی‌توانیم؛ اما دلیل نمی‌شود که بخواهیم ببازیم. باید بهتر از این عمل کنیم. خود من و بازیکنان هم باید بیشتر تلاش کنند تا بازنده نباشیم. به هر حال تیم خوبی هستیم و پا به پای پرسپولیس در نیمه اول بازی کردیم. در نیمه دوم لحظه‌ای غفلت کردیم، اما باید بیشتر تلاش کنیم.

زور ما به پرسپولیس نرسید

وی درمورد خوب نبودن نمایش ذوب آهن پس از گل، گفت: پس از آن گل واقعا خوب نبودیم. باید روی این موضوع بیشتر کار کنیم. هرچند پرسپولیس هم تیم بسیار قدرتمندی است و نمی‌توانیم منکر شویم که بازی کردن مقابل این تیم سخت است. اگر بخواهم صادقانه بگویم زور ما به پرسپولیس نرسید.

هواداران نباشند جذابیت وجود ندارد

سرمربی ذوب آهن در خصوص اظهارنظر علیرضا بیرانوند قبل از شروع بازی درمورد اینکه به دلیل نبودن هواداران این مسابقه مانند دیدار دوستانه می‌ماند، توضیح داد: همیشه گفته‌ام تا زمانی که هواداران به ورزشگاه نمی‌آیند جذابیت وجود ندارد و مثل بازی‌های دوستانه می‌ماند. فقط صدای هر مربی‌ای که بلندتر باشد، شنیده می‌شود. جذابیت اصلا در فوتبال ما نیست.

برچسب ها: تارتار ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.