تاکید بر تسریع در روند مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پُل زمانخان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: براساس توافق با مدیرکل راه و شهرسازی استان قرار شد تا یک زمین‌شناس روش‌های علمی تثبیت صخره‌های مجاور پُل زمانخان را ارائه دهد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: شهرستان سامان ویژگی‌های خاص و ممتاز گردشگری در سطح ملی و استانی دارد و تقویت زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان با بهره‌مندی از توان بخش خصوصی ضروری است.

علیرضا جیلان به تهیه و تدوین طرح جامع گردشگری شهرستان سامان تا پایان امسال اشاره و تاکید کرد: مجوز‌های لازم برای فعالیت خانه‌های مسافر و اقامتگاه‌های بوم‌گردی در کوتاه‌ترین زمان ممکن صادر می‌شود.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به لزوم تسریع در روند مقاوم‌سازی صخره‌های مجاور پُل زمانخان سامان افزود: براساس توافق با مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قرار شد تا یک زمین‌شناس روش‌های علمی تثبیت این صخره‌ها را ارائه دهد.

جیلان حفظ پُل تاریخی هوزه را از مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری اعلام تصریح کرد: تبدیل این پُل به پیاده‌راه و تعیین مسیر جایگزین برای تردد خودرو‌ها ضروری است.

وی راه‌اندازی باغ‌های گردشگری در شهرستان سامان با هدف جذب گردشگر و تقویت اقتصاد گردشگری را ضروری دانست و اظهار داشت: در این راستا توافق‌هایی با مسئولان قضایی چهارمحال و بختیاری و مدیران جهادکشاورزی استان انجام شده است تا بتوان مجوز‌های قانونی در این حوزه را صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار