متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دادسرای بردسیر ۳۹ روز است

دادستان بردسیر گفت: دادسرای این شهرستان در شاخص متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها با ۳۹ روز در رتبه‌های برتر استان کرمان قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بردسیر گفت: حسب اعلام معاونت فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان، دادسرای این شهرستان در شاخص متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها با ۳۹ روز در رتبه‌های برتر استان کرمان قرار دارد.

افشین صالحی اظهار داشت: علیرغم همه کمبود‌ها و مشکلات موجود، با اهتمام قضات و کارکنان اداری دادسرای بردسیر در رسیدگی پرونده بدون وقفه، سریع و دقیق کارکنان دادسرای بردسیر خارج از وقت اداری با حضور در محل کار به پرونده‌های وارده رسیدگی نموده و موجبات کاهش اطاله دادرسی و کاهش متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها را فراهم نموده اند.

این مقام قضایی خاطر نشان کردند: شاخص متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌ها در ۸ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ با رویکرد جهادی و اهتمام همکاران پر تلاش مجموعه دادسرای بردسیر به ۳۹ روز کاهش یافته است و باعث ارتقاء جایگاه این شهرستان به رتبه‌های اول استان شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۰ تير ۱۴۰۲
سلام
پرونده ما الان حدود 2.5 ساله که هنوز جواب درستی نداده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۹ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
البته بعضی مواقع بظاهر بنظر میرسه اطاله پرونده در دادگاه اتفاق افتاده اما به نتیجه رسیدن کار خیلی از پرونده منوط به نظر کارشناسان ذیربط خارج از سیستم قضائیه که در چنین مواردی قانون بایستی راهکار قویتری اتخاذ نماید مثلا خسارات تاخیر را از کارشناسان دارای تاخیر بدون دلیل موجه مطالبه نماید تا پرونده دچار تاخیر کمتری شده و کار پرونده بی دلیل به تعویض کارشناس و تکرار اطاله منجر نشود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۰۲ بهمن ۱۴۰۱
اگه جائی موفقه باید الگوبرداری و حمایت بشه
اطاله پرونده ها خسارات و آسیبهای زیادی را بخصوص به طرفهای ذیحق پرونده ها وارد میکنه
آخرین اخبار