تولید برق نیروگاه رامین اهواز از مرز ۶.۵ میلیون مگاوات گذر کرد

سرپرست نیروگاه رامین اهواز گفت: با تولید ۵۳۴ هزار و ۵۴۲ مگاوات ساعت در دی ماه توانستیم میزان تولید انرژی برق در ۱۰ ماهه امسال خود را به ۶ میلیون و ۷۸۶ هزار و ۴۴۴ مگاوات ساعت برسانیم.

محسن حافظی سرپرست نیروگاه رامین  اهواز با اشاره به قدمت بالای واحد‌های تولیدی این نیروگاه گفت: فرسودگی تجهیزات و تغییر کمی و کیفی آب رودخانه کارون مهمترین چالش این نیروگاه طی سال‌های اخیر بوده و امیدواریم با حمایت‌های مدیران بالادستی شاهد تامین بودجه لازم، رفع چالش‌های فنی و بروزرسانی واحد‌های تولیدی این نیروگاه باشیم تا بتوانیم با ظرفیت مطلوبی برق مورد نیاز مردم را تولید کنیم.

او می‌گوید: تولید پایدار انرژی برق و تامین نیاز مردم و صنایع به این انرژی حیاتی مهمترین رویکرد ما در این مجموعه است و ضمن حفظ پایداری تولید برق در ماه‌های انتهایی امسال، با انجام تعمیرات اساسی و میان دوره ای، آمادگی خود را بمنظور تولید حداکثری برق ارتقا خواهیم داد.

سرپرست نیروگاه رامین  اهواز افزود: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته شده و با اتمام پروژه‌های تعمیراتی با آمادگی مطلوبی به استقبال تابستان و‌پیک برق سال آتی خواهیم رفت.

 نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پشتیبانی از شبکه برق کشور ایفا می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.