رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه نشانگر اوج دشمنی آنان به ملت ایران است

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه نشانگر اوج دشمنی آنان به ملت ایران است.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  شب گذشته در مراسم گرامیداشت دوم بهمن سالروز قیام مسلحانه مردم ارومیه در سال ۵۷ با اشاره به اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اقدامات پارلمان اروپا علیه سپاه نشانگر اوج دشمنی آنان به ملت ایران است.

وحید جلال زاده با اشاره به اقدامات سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوادث طبیعی همچون سیل، زلزله و بحران کرونا، ادامه داد: مردم در تمامی برهه‌های حساس سپاه را در کنار خود احساس کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز اروپا به محل استقرار گروهک‌هایی تبدیل شده که دست آنان به خون بیش از ۱۷ هزار ایرانی آلوده است اظهار کرد: خالقان گروه‌های تروریستی و داعش در یک ابتذال تاریخی مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به هزینه گزاف غربی‌ها برای حمایت از داعش و نا امن کردن منطقه، افزود: طبق آمار رسمی بیش از هفت تریلیون دلار برای به آشوب کشیدن منطقه و حمایت از تروریست‌ها توسط غربی‌ها هزینه شده که نشان از خوی وحشی‌گری و ذات پلید آنان دارد.

جلال زاده با بیان اینکه سپاه همان ملت ایران است، اضافه کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده نه تنها در تامین امنیت مردم و خنثی کردن توطئه‌های گروه‌های ترویستی علیه ملت ایران نقش اساسی دارد بلکه با تلاش در محرومیت زدایی و کمک به حل بحران‌ها فعالیت تاثیرگذاری دارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۲ بهمن سالروز به توپ بستن مسجد اعظم ارومیه توسط رژیم شاهنشاهی و آغاز نخستین قیام مسلحانه علیه طاغوت به فرماندهی مرحوم شیخ غلامرضا حسنی در ارومیه، گفت: گرامیداشت این روز در واقع، بزرگداشت انقلاب است چرا که این روز تاریخی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی مرحوم شیخ غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه را خالق حماسه دوم بهمن ماه ۱۳۵۷ عنوان کرد و یادآور شد: بازگو کردن تاریخ به منظور مشخص کردن حقایق برای نسل جوان ضروری است.

دوم بهمن سال ۱۳۵۷ مسجد اعظم ارومیه توسط رژیم طاغوت به توپ بسته شد و مردم غیور آذربایجان غربی همراه با علما و به فرماندهی مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی و با اتحاد و یکپارچگی قیام و مقاومت مسلحانه خود نقطه عطفی را در تاریخ ایران به وجود آورند. مردم ولایت مدار ارومیه در این روز تاریخی جرقه جنگ مسلحانه با رژیم منحوس پهلوی را برای نخستین بار در کشور زدند. 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.