ارومیه میزبان نخستین جشنواره نوجوان برتر کشور

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه گفت: اولین جشنواره نوجوان برتر در آذربایجان غربی در ارومیه برگزار می‌شود.

مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره نوجوان برتر برای اولین بار توسط گروهی از جوانان انقلابی و سازمان‌های مردم نهاد با حمایت گروه‌ها و سازمان‌های مختلف جهت رشد و شناسایی و شکوفایی استعداد دانش آموزان و بسترسازی فرهنگی برای این قشر از جامعه شروع به فعالیت کرده است.

نعیمه بابازاده دبیر اجرایی اولین جشنواره نوجوان برتر آذربایجان غربی ادامه داد: این جشنواره در دو بخش دختران و پسران و در چهار حوزه فرهنگی، هنری، ورزشی و علمی برگزار می‌شود و ۹۰ نفر داوری و ۴۰ نفر اجرای بخش‌های بخش‌های مختلف این جشنواره را برعهده دارند.

وی ادامه داد: گروه سنی ۹ تا ۱۸ سال برای رقابت در ۲۹ بخش  از جمله، خبرنگار، کتابخوان، گوینده، نویسنده، ربات ساز، سخنران، معلم، مخترع، مداح، آشپز، تنیس باز، تیرانداز،   نوجوان و نوازنده نوجوان در جشنواره نوجوان برتر می‌توانند شرکت کنند.  

 دبیر اجرایی این جشنواره افزود: ثبت نام از نوجوانان از بیستم دی ماه شروع شده و تا ۱۱ بهمن  ادمه دارد.  

بابازاده گفت: اولین جشنواره نوجوان برتر آذربایجان غربی از ۱۲ بهمن شروع شده و  ۲۱  بهمن با معرفی نوجوانان برتر به پایان خواهد رسید.

به گفته مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه وب سایت www.nojavanim.com، شماره پیامک ۳۰۰۰۰۵۵۵۵ و فرهنگسرای خانه جوان ارومیه به صورت حضوری سه راه ارتباطی و شرکت در جشنواره است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.