اتصال شمال به جنوب استان اردبیل از طریق بزرگراه اصلی‌ترین برنامه است

استاندار اردبیل گفت: اصلی‌ترین برنامه استان اردبیل درحوزه راه‌های مواصلاتی، اتصال شمال به جنوب استان از طریق بزرگراه و ارتقای دیگر راه‌های مواصلاتی است.

سید حامد عاملی با اشاره به اینکه برای جبران عقب ماندگی‌ها و توسعه بزرگراه‌ها و راه‌های مواصلاتی استان کار‌های خوبی انجام گرفته و در حال انجام است گفت: اصلی‌ترین برنامه استان اردبیل درحوزه راه‌های مواصلاتی، اتصال شمال به جنوب استان از طریق بزرگراه و ارتقای دیگر راه‌های مواصلاتی استان است.

استاندار اردبیل در بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان مشگین شهر که با همراهی مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل انجام گرفت افزود: اتحاد و همدلی یکپارچه در بین مسؤولان و مردم استان اردبیل، باعث پیشرفت و ترقی همه شهرستان‌های استان خواهد بود و پیشران‌های اقتصادی هر منطقه نسبت به ظرفیت خود فعال خواهد شد.

عاملی تصریح کرد: در بیش از یک سال اخیر، در بخش‌های گوناگون استان اردبیل همچون راه‌های مواصلاتی و... اقدامات اساسی و زیربنایی برای پیشرفت و جبران عقب‌ماندگی‌های استان آغاز شده است.

او اجرای پروژه‌های توسعه بزرگراهی را در تحول و توسعه همه جانبه استان بسیار مهم دانست و اظهار کرد: اجرای پروژه‌هایی از جمله بزرگراه پارس‌آباد - مشکین‌شهر، بزرگراه مشکین‌شهر – اردبیل، بزرگراه اردبیل – سرچم، بزرگراه امیرکندی - سه‌راهی صحرا و بهسازی ۱۱۸ کیلومتر راه روستایی شهرستان مشکین‌شهر از جمله پروژه‌های زیرساختی در زمینه راه‌ها بوده و مجوز ماده ۲۳ بزرگراه مشکین‌شهر - پارس آباد هم پس از سال‌ها اخذ شد.

استاندار اردبیل از عزم جدی مسئولان برای توسعه بزرگراه‌های این استان خبرداد و گفت: اگر تلاش و پشتکار خود را برای اجرای پروژه‌های توسعه بزرگراه‌های استان بکار بگیریم می‌توانیم یا همراهی نمایندگان استان منابع خوبی را برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی تامین و تزریق کنیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار