درگیری‌های ادامه دار در رقابت‌های کشتی

رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی کشور با حاشیه و درگیری در سالن هفتم تیر تهران به پایان رسید.

بعد از رسانه‌ای شدن درگیری و تنش‌های ایجاد شده در مسابقات کشتی قهرمانی استان در برخی از شهرها، این بار مسابقات قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی کشتی آزاد که روز‌های روز‌های ۲۸ تا ۳۰ دی ماه در سالن هفتم تیر تهران برگزار شد با درگیری و حاشیه همراه بود.

بنابراین گزارش پس از پایان فینال وزن ۹۲ کیلوگرم بین ارشک محبی از کرمانشاه و محمدجواد ابراهیمی از مازندران که اتفاقا یکی از کشتی‌های حساس و مهم این دوره از رقابت‌های قهرمانی کشور نیز بود گویا برادر و سایر همراهان ابراهیمی به نحوه قضاوت داور این دیدار اعتراضات شدیدی داشتند و حتی اعتراض آن‌ها به سالن گرم مسابقات هم کشیده می‌شود و در ادامه در پی اعتراض به نحوه کوچینگ ابراهیمی توسط مربیان مازندرانی، درگیری شدیدی بین همراهان ابراهیمی و عباس رنجبر، یکی از مربیان مازندران شکل می‌گیرد.

به گفته رنجبر در حالیکه همه در سالن گرم از باخت ابراهیمی و نحوه قضاوت داوران ناراحت بودیم، ناگهان افرادی به سمت ما حمله ور شدند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند که جایش روی صورتم مشخص است. علاوه بر این که این موضوع را به فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان گزارش دادیم، شخصا قصد دارم شکایتم را کیفری کنم و کوتاه نخواهم آمد.

فدراسیون کشتی هنوز به این موضوع واکنشی نداشته و باید دید کمیته انضباطی در خصوص اتفاق رخ داده تشکیل جلسه خواهد داد و یا در این مورد تصمیم دیگری گرفته خواهد شد.

منبع جماران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.